Ja kritiek hebben is bij de Twitter deugbrigade not done hoor. Kijk uit. Sommige leven echt met een roze Ajaxbril op. Daar gaan de oogjes pas open als Jong Ajax 5 wedstrijden voor het einde onderaan staat.
Was te merken, ja.
Ja, is echt geen vreemde mening van mij, hoor. Nummero 16 met slechts 3 en 5 puntjes voorsprong op AZ en Utrecht. Met een ridicuul slechte tweede seizoenshelft met slechts 4 overwinningen, 5 en liefst 10!! nederlagen.
Ook daar is een frisse wind nodig. Ze vinden elkaar stuk voor stuk geweldig zo lijkt het. Het komt ook over alsof ze elkaar nooit corrigeren. Lief zijn voor elkaar. Het moet ook eens donderen. Dat elftal gisteren is exemplarisch. Niemand die iemand anders eens uitfoetert. Alleen Gorter hoorde ik op een gegeven moment. Je mag, nee moet elkaar corrigeren. Alles wordt met de mantel der liefde bedekt onder het mom van "we leiden op en resultaat is niet van belang". Onzin natuurlijk. Daar hoort ook het moeten presteren bij. Kunnen ze dat niet aan hebben ze niks bij een profclub te zoeken. Dan krijg je zachtgekookte eitjes die niet bestand zijn tegen weerstand.
Ja, er lopen geen leiders rond, want het zijn allemaal jonge, lichte gastjes.
Gorter is geweldig, maar de rest? Het is te jong. In Heitinga ook niet veel vertrouwen. Snap dat het een leerschool is, maar dit Jong AJAX zou zomaar kunnen degraderen. Dat moet ook niet de bedoeling zijn.
Mwoah, met Gorter, Baas, Fitz-Jim en Rasmussen zitten er toch wel interessante spelers in deze selectie hoor. Van Axel Dongen ook nog straks. Toch een redelijk goede oogst.
Oh, zeker. Ik zeg ook niet dat er geen grote talenten rondlopen, maar wat ik zeg: te jong, te licht, de samenstelling deugt niet. Vorig seizoen was het al te licht en dit seizoen vind ik het verdedigend nog even zwak. Gelukkig wel een veel betere keeper.
Ik vind Jong AJAX een geweldige leerschool, maar je kunt ook doorslaan. Ze hoeven echt van mij geen kampioen te worden, maar dit is wel het andere uiterste. Ik zie zo'n tweede seizoenshelft van vorig seizoen zomaar een heel seizoen (21/22) gebeuren.
De rest zeggen jullie (i89, renemar, DR) al. Ook inderdaad wordt er nu een soort fysieke roofbouw gepleegd op deze te jonge spelers.