Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 204 berichten ]  Vorige   1 5 6 7 8 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Georges Mikautadze
BerichtGeplaatst: 09 apr 2024 18:35 

Deze speler is gewoon heel verkeerd c.q. niet gebruikt door incompetente trainers. Die gaat nog genoeg geld opbrengen, wellicht zelfs meer dan hij gekost heeft.

BerichtGeplaatst: 09 apr 2024 18:58 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
renemar schreef:
Deze speler is gewoon heel verkeerd c.q. niet gebruikt door incompetente trainers. Die gaat nog genoeg geld opbrengen, wellicht zelfs meer dan hij gekost heeft.
Metz heeft een clausule van 10-13 miljoen. Als hij veel op gaat brengen merken wij daar niets van.

BerichtGeplaatst: 09 apr 2024 19:46 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
DeRuit schreef:
renemar schreef:
Metz heeft een clausule van 10-13 miljoen. Als hij veel op gaat brengen merken wij daar niets van.
Metz gaat waarschijnlijk degraderen.
Hoe kunnen ze Mikautadze betalen?

BerichtGeplaatst: 09 apr 2024 20:10 
Erelid

Morfe0 schreef:
DeRuit schreef:
renemar schreef:
Clausule lichten en gelijk doorverkopen?

BerichtGeplaatst: 10 apr 2024 03:02 
Erelid

Skimo schreef:
Morfe0 schreef:
DeRuit schreef:

Precies, of een lening en hem iets later verkopen.

BerichtGeplaatst: 10 apr 2024 10:01 

Skimo schreef:
Morfe0 schreef:
DeRuit schreef:

Ik meen dat de verplichte koopclausule vervalt bij degradatie van Metz. Dan kun je hem voor meer geld aan een andere club verkopen.

BerichtGeplaatst: 12 apr 2024 22:02 
Erelid

Alweer 9 goals en 3 assist in 15 wedstrijden.

BerichtGeplaatst: 12 apr 2024 23:27 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Simon Tahamata
Droomaankoop: Arnaut Danjuma
Morfe0 schreef:
Fijn voor hem. In Nederland presteerde hij nul komma nul. En zijn prestatie tegen Hercules was afgrijselijk. Iemand die er zo met de pet naar gooit, hoort nooit meer zijn gezicht te laten zien bij Ajax.

BerichtGeplaatst: 13 apr 2024 00:05 

Morfe0 schreef:
Ik ken hem niet, ik volg hem niet, maar statistisch zijn het betere cijfers als bijvoorbeeld een Bergwijn en Berghuis.

BerichtGeplaatst: 13 apr 2024 07:23 
Erelid

Is gewoon door Steijn te hard afgedankt en is een gevoelsmens

BerichtGeplaatst: 13 apr 2024 09:07 

marx_2 schreef:
Morfe0 schreef:
Fijn voor hem. In Nederland presteerde hij nul komma nul. En zijn prestatie tegen Hercules was afgrijselijk. Iemand die er zo met de pet naar gooit, hoort nooit meer zijn gezicht te laten zien bij Ajax.
Die andere 10 deden het goed tegen Hercules. :lol:
Deze jongen heeft geen kans gehad. Na Fortuna uit was al duidelijk dat de idiote Steijn hem verkeerd gebruikte (als hij dat al deed).
Wil jij nu zeggen dat de eredivisie een hoger niveau heeft dan de Franse competitie? Het zou mij niet verbazen.

BerichtGeplaatst: 13 apr 2024 10:16 
Erelid

Door paniekvoetbal en de hetze tegen alles wat Mislintat is gaan we verlies leiden op deze jongen. Metz kan hem kopen voor 10+3 o.i.d.. Die zullen hem bij een degradatie ook gewoon kopen en weer verkopen.

BerichtGeplaatst: 13 apr 2024 15:52 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Seizoenskaart: 405
https://www.vi.nl/nieuws/fc-metz-held-m ... r-van-ajax

Toch fijn dat we een loan coach hebben die vervolgens braafjes contact houdt met spelers als Salah Eddine, Kik Pierie en Fitz Jim en vervolgens een aankoop van 16 miljoen die uitblinkt in de Ligue 1 vergeet.

BerichtGeplaatst: 13 apr 2024 16:35 
Erelid

guy_ajax schreef:
https://www.vi.nl/nieuws/fc-metz-held-m ... r-van-ajax

Toch fijn dat we een loan coach hebben die vervolgens braafjes contact houdt met spelers als Salah Eddine, Kik Pierie en Fitz Jim en vervolgens een aankoop van 16 miljoen die uitblinkt in de Ligue 1 vergeet.
Ik weet niet of dit al van eerder is, maar in het interview met Tahamata staat dat hij ook weg is? "Michel Kreek werd effetjes weggestuurd, net als Winston (Bogarde, red.) en Gerald (Vanenburg, red.). Ik heb Winston en Gerald niet eens weg zien gaan, maar moest het gewoon lezen."

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/aange ... ver/433437

BerichtGeplaatst: 20 apr 2024 13:09 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Mikautadze verpieterde bij Ajax in hotelkamer: 'Ik werd gek'
https://www.vi.nl/nieuws/mikautadze-ver ... k-werd-gek

BerichtGeplaatst: 20 apr 2024 14:28 

Het is natuurlijk heel slecht dat een club vele miljoenen investeert in een speler en hem vervolgens aan zijn lot overlaat. Aan de andere kant, het is een volwassen man en heeft een zaakwaarnemer. Hij kan zelf ook e.e.a. regelen.
Onder de streep moet AJAX spelers veel beter begeleiden. Wat doet zo'n Siemerink de hele dag?
Spelers moeten zich goed in hun vel voelen om te presteren en zich welkom voelen. Daar helpt zo'n onbenul als Steijn niet bij. Maar ook als club moet je veel meer doen.

BerichtGeplaatst: 20 apr 2024 15:03 
Erelid

renemar schreef:
Het is natuurlijk heel slecht dat een club vele miljoenen investeert in een speler en hem vervolgens aan zijn lot overlaat. Aan de andere kant, het is een volwassen man en heeft een zaakwaarnemer. Hij kan zelf ook e.e.a. regelen.
Onder de streep moet AJAX spelers veel beter begeleiden. Wat doet zo'n Siemerink de hele dag?
Spelers moeten zich goed in hun vel voelen om te presteren en zich welkom voelen. Daar helpt zo'n onbenul als Steijn niet bij. Maar ook als club moet je veel meer doen.
Tja, Ajax lijkt het nooit te leren. Toen Zlatan kwam waren dit ook al problemen bij Ajax.

BerichtGeplaatst: 20 apr 2024 15:13 
Beheerder

En daarvoor Chivu. Zoveelste teken van het walgelijke amateurisme binnen AJAX.
Als ik een nieuwe muziekinstallatie koop dan zorg ik er goed voor en laat het niet staan in een vochtige en stoffige omgeving.
AJAX koopt gvd spelers voor vele miljoenen euro's en ze worden werkelijk op geen enkele manier begeleid, lijkt het wel. Zowel buiten als binnen de club.

BerichtGeplaatst: 20 apr 2024 16:34 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
Klopt allemaal wat jullie zeggen, en toch is er niemand binnen de immense organisatie die Ajax toch is die zich daar de laatste 20+ jaar druk om heeft gemaakt. Het is gewoon een gevalletje van in je eigen voet schieten en kapitaalvernietiging...

Werkelijk onbegrijpelijk!

BerichtGeplaatst: 21 apr 2024 18:42 
Beheerder

Mikautadze onderstreept bloedvorm in degradatiekraker FC Metz
https://www.vi.nl/nieuws/mikautadze-ond ... er-fc-metz

BerichtGeplaatst: 22 apr 2024 09:42 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Zlatan
Ik snap ook echt niet dat ze zo slecht zijn in de begeleiding van spelers. Maar ook het andere niveau blijft ver achter bij de top. Als zelfs Sontje Hansen al zegt dat ze bij NEC harder trainen zakt toch je broek af??? Ik wil mijzelf best beschikbaar stellen als spelersbegeleider, ook nog voor een schappelijk loontje, voor zo'n 7500 in de maand ben ik beschikbaar!

BerichtGeplaatst: 22 apr 2024 11:46 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Tja, je zou inderdaad denken dat een grote club als Ajax in ieder geval een persoon heeft die het volgende doet:

- Nieuwe spelers helpen "settelen", dus helpen met zoeken naar een woonplek, etc.
- Contact houden met spelers die verhuurd zijn (en dan niet alleen de jonge jongens die in Nederland spelen, zoals het schijnbaar nu gaat)
- In de gaten houdt hoe het met spelers gaat en of ze ergens hulp mee nodig hebben

Dit is een terugkerend probleem dat we nu al meerdere jaren horen. Vooral dat verhuurde spelers in het buitenland bijna niks meer horen van de club. Hoe moeilijk is het om elke 2 weken/maand even een berichtje te sturen of een belletje te doen?

Ik krijg nu namelijk niet meer het gevoel dat Mikautadze echt nog zin heeft om voor Ajax te spelen. Dat zou erg jammer zijn als hij blijft scoren in Frankrijk.

BerichtGeplaatst: 22 apr 2024 12:13 
Erelid

renemar schreef:
Eens. Dat hij zelf in een airbnb is gaan zitten accepteer je toch als zaakwaarnemer van een speler ook niet, kom op zeg. Ik zou m'n zaakwaarnemer zsm dumpen.

Maargoed, we weten dat Ajax hier al jaaaaren zwaar in faalt. Terwijl het misschien wel het meest makkelijke element is in alle factoren die ervoor zorgen dat een speler zijn vorm kan krijgen. Bijzonder dat er bij Ajax niemand, maar ook dan ook niemand, hierover nadenkt. Het is ook doodeenvoudig om zoiets te regelen.

Volgens mij Herman Pinkster zijn vakgebied. Ik ken hem niet echt, maar ik krijg bij hem niet het idee dat het zo'n fijne toegankelijke vent is. Stereotype Ajax-arrogantie qua uitstraling. Maar misschien ligt dat meer aan mij. Je kunt veel zeggen over PSV maar Mart van den Heuvel was goud op dit gebied.
https://www.vice.com/nl/article/kzywqm/ ... -amsterdam

BerichtGeplaatst: 22 apr 2024 20:54 

Brasil schreef:
Ik snap ook echt niet dat ze zo slecht zijn in de begeleiding van spelers. (...)
Tomza2 schreef:
(...) Dit is een terugkerend probleem dat we nu al meerdere jaren horen. Vooral dat verhuurde spelers in het buitenland bijna niks meer horen van de club. Hoe moeilijk is het om elke 2 weken/maand even een berichtje te sturen of een belletje te doen? (...)
Snake schreef:
(...) Bijzonder dat er bij Ajax niemand, maar ook dan ook niemand, hierover nadenkt. (...)
Is er iets dat wél goed gaat, in relatie met de prestaties op het veld ... ?

En dan bedoel ik niet de grasmaaier, de lijnentrekker en de nettenophanger.
(Alhoewel die laatste 'buiten de lijnen' zijn werk doet.)

BerichtGeplaatst: 23 apr 2024 17:58 
Erelid

Fier Koen schreef:
Brasil schreef:
Ik snap ook echt niet dat ze zo slecht zijn in de begeleiding van spelers. (...)
Tomza2 schreef:
(...) Dit is een terugkerend probleem dat we nu al meerdere jaren horen. Vooral dat verhuurde spelers in het buitenland bijna niks meer horen van de club. Hoe moeilijk is het om elke 2 weken/maand even een berichtje te sturen of een belletje te doen? (...)
Snake schreef:
(...) Bijzonder dat er bij Ajax niemand, maar ook dan ook niemand, hierover nadenkt. (...)
Is er iets dat wél goed gaat, in relatie met de prestaties op het veld ... ?

En dan bedoel ik niet de grasmaaier, de lijnentrekker en de nettenophanger.
(Alhoewel die laatste 'buiten de lijnen' zijn werk doet.)
Weinig, en dat is al knap voor zo'n grote betaald voetbal organisatie. Om werkelijk alles te verkloten. Dat er blijkbaar zo weinig professionalisme zit intern dat er toch een soort van fundament is om op door te varen. Dat is er dus niet.

Maar in dit geval, specifiek begeleiding, is dat toch nog bijzonderder omdat dat een terugkerend probleem is. Herman Pinkster heeft het kennelijk zo druk (waarmee?) dat het hem niet lukt. Maar trekt hij ooit aan de bel? Het is zijn vak. Ik vind dat toch tamelijk bijzonder.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 204 berichten ]  Vorige   1 5 6 7 8 9  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00