Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  1 2 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Julian Rijkhoff
BerichtGeplaatst: 13 dec 2023 17:12 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ajax onderzoekt mogelijkheden terughalen Rijkhoff
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-onderzoek ... n-rijkhoff

Berichtonderwerp: Re: Julian Rijkhoff
BerichtGeplaatst: 13 dec 2023 17:30 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Toptalent, echt een zeer complete spits.
Vond hem in de jeugd van Ajax destijds meer talent dan Malen en Brobbey hebben.
Als dit mogelijk is, meteen doen

BerichtGeplaatst: 13 dec 2023 17:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
We hebben al drie spitsen. Hij wilde zelf naar een club met "een plan" en heeft afgelopen zomer nog verlengd daar. Lekker daar laten.

Erelid

DeRuit schreef:
We hebben al drie spitsen. Hij wilde zelf naar een club met "een plan" en heeft afgelopen zomer nog verlengd daar. Lekker daar laten.
Maakt je wel beter.

Erelid

Waarom zou die terugkeren? Of waarom zou Dortmund hem laten gaan? Mis ik die informatie of lees ik er finaal overheen?

BerichtGeplaatst: 13 dec 2023 17:42 
Erelid

Morfe0 schreef:
DeRuit schreef:
Maakt je wel beter.
Hoezo beter, hij speeld daar toch ook niet? Waarom is hij dan beter dan Akpom. Haalt hij dat niveau ook constant zoals je sneller bij Akpom en Mikautadze mag verwachten?
Snake schreef:
Waarom zou die terugkeren? Of waarom zou Dortmund hem laten gaan? Mis ik die informatie of lees ik er finaal overheen?
Hij wil weg omdat het plan toch niet zo goed was volgens mij.

BerichtGeplaatst: 13 dec 2023 17:44 
Erelid

Is echt een zeer complete spits, ik durf wel te stellen dat hij het ver gaat schoppen

BerichtGeplaatst: 13 dec 2023 17:51 
Erelid

Morfe0 schreef:
Is echt een zeer complete spits, ik durf wel te stellen dat hij het ver gaat schoppen
Dan wordt je in de toekomst misschien beter, maar nu nog niet. We hebben andere prioriteiten dan veel geld spenderen aan een talent die op twee momenten niet wilde tekenen of terug wilde komen.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... g-te-halen

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... m-aan.html

BerichtGeplaatst: 13 dec 2023 18:47 

Zou een uitstekende zet zijn. Ik weet niet hoe hij nu speelt maar ik vond hem completer en veel doelgerichter dan Brobbey. Die is dan wel weer sterker en sneller. Rijkhoff is meer een AJAX spits. Niet meteen voor het eerste.
Voor 2 miljoen zou ik hem meteen terughalen. Eerst bij Jong AJAX laten aansluiten.
Als Brobbey de stijgende lijn blijft doorzetten zie ik hem na komend seizoen voor veel geld verkassen. Dan kan Rijkhoff hem prima opvolgen als eerste spits.
Zoals ik zei, ik zou zijn komst toejuichen. Doordacht en met blik op de toekomst.

BerichtGeplaatst: 14 dec 2023 11:35 
Erelid

Prima zet van Ajax, mits niet voor Brobbey bedragen of bedragen die daar ook maar enigszins in de buurt komen. 2mln zou prima zijn.

Goede, veelbelovende jonge Nederlandse spits die bij Ajax past. Komende zomer afscheid nemen van Mikautadze en wellicht ook Akpom.

BerichtGeplaatst: 12 jan 2024 18:45 
Beheerder

Binnen #Ajax wordt verwacht dat Julian Rijkhoff terugkeert in Amsterdam.
https://twitter.com/wessel_kroon/status ... 3206039923

BerichtGeplaatst: 12 jan 2024 18:50 
Erelid

Topnieuws, meer potentie dan Brobbey destijds.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2024 05:34 
Erelid

Ben benieuwd hoeveel we moeten betalen voor deze gratis vertrokken jeugdspeler die ook nog afgelopen zomer kon terugkeren ( gratis ) maar toen verkoos voor een langer verblijf bij Dortmund. W.m.b. is alles boven de 1 euro te duur.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2024 07:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Het was heel raar dat hij het had over een club dat een plan moet hebben met hem en vervolgens verlengt met een club waar hij op een dood spoor zat. Desalniettemin, als Ajax in hem een groter talent ziet dan Brobbey en je kan hem voor een schappelijk bedrag halen (Max €5m ofzo) moet je het wel doen.

Goeie kans dat Brobbey een van de weinige spelers is die je voor goed geld kan verkopen deze zomer namelijk.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2024 17:15 
Beheerder

'Borussia Dortmund ontvangt Ajax-bod van een miljoen euro, Amsterdammers hebben flinke concurrentie van oa Barcelona'
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... a-dortmund

BerichtGeplaatst: 15 jan 2024 17:42 
Erelid

Past bij het pad wat Ajax weer moet gaan bewandelen: met jeugd omhoog kruipen. Te hopen dat we die jongen voor een miljoen kunnen terughalen.

Volgens mij was hij toch wel buitencategorie in de jeugd. Ook bij Dortmund O19 hele goede cijfers.

Blijf het alleen raar vinden dat hij een jaar geleden een meerjarig contract ondertekent, en dan nu ontevreden zijn met het plan van de club. Ik vind dat een gevaarlijk signaal. Hoe slim is deze jongen en hoeveel invloed heeft zijn omgeving op hem. Als ie dalijk een seizoen indruk maakt, gaat ie dan ook meteen muiten als bijvoorbeeld AC Milan zich meldt? Het siert hem niet.

BerichtGeplaatst: 16 jan 2024 03:08 
Erelid

Snake schreef:
Past bij het pad wat Ajax weer moet gaan bewandelen: met jeugd omhoog kruipen. Te hopen dat we die jongen voor een miljoen kunnen terughalen.

Volgens mij was hij toch wel buitencategorie in de jeugd. Ook bij Dortmund O19 hele goede cijfers.

Blijf het alleen raar vinden dat hij een jaar geleden een meerjarig contract ondertekent, en dan nu ontevreden zijn met het plan van de club. Ik vind dat een gevaarlijk signaal. Hoe slim is deze jongen en hoeveel invloed heeft zijn omgeving op hem. Als ie dalijk een seizoen indruk maakt, gaat ie dan ook meteen muiten als bijvoorbeeld AC Milan zich meldt? Het siert hem niet.
Het pad waar we (alweer) door de financien op geforceerd worden. Daarna zouden we er ook niet van af moeten wijken, maar dat gebeurt toch telkens weer.

BerichtGeplaatst: 16 jan 2024 09:00 

Van wat ik gezien heb in de jeugd voordat hij naar BVB ging heeft hij meer potentie dan Brobbey. Is ook meer een AJAX spits. Technisch beter, minder afhankelijk van fysiek. Ik weet uiteraard niet hoe hij zich in Duitsland verder heeft ontwikkeld maar op voorhand zou ik zijn komst toejuichen.

BerichtGeplaatst: 16 jan 2024 17:34 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Droomaankoop: Peter Bosz
Ik vind het moeilijk. Je geeft jeugdspelers hiermee toch het signaal dat ze gratis weg mogen gaan. Je haalt ze toch wel terug als ze het in het buitenland niet redden.

Als je een betere spits kan scouten, doe dat dan. Dit moet je alleen doen als je écht geen betere spits kan vinden voor een redelijke prijs.

BerichtGeplaatst: 17 jan 2024 03:17 
Erelid

Zou hem alleen goedkoop halen, met het oog op Jong Ajax en voor over een aantal jaar bij het eerste.

Speelt bij Dortmund nog in de onder 19. Scoort daarin wel veel, maar deed Forbs ook op een hoger niveau en die valt ook nog niet mee. Om Rijkhoff dan gelijk je back up te maken voor het eerste lijkt me wat teveel wensdenken.

BerichtGeplaatst: 17 jan 2024 09:48 

DeRuit schreef:
Zou hem alleen goedkoop halen, met het oog op Jong Ajax en voor over een aantal jaar bij het eerste.

Speelt bij Dortmund nog in de onder 19. Scoort daarin wel veel, maar deed Forbs ook op een hoger niveau en die valt ook nog niet mee. Om Rijkhoff dan gelijk je back up te maken voor het eerste lijkt me wat teveel wensdenken.
Ga je nu werkelijk Rijkhoff met Forbs vergelijken? Dan heb je Rijkhoff nooit gezien. Hij is juist aan de bal heel goed, veel meer een AJAX spits dan Brobbey.

BerichtGeplaatst: 17 jan 2024 11:43 
Erelid

Toen Rijkhoff in de jeugd bij Ajax speelde, vond ik hem erg goed
Groter talent dan Brobbey, Malen imo

BerichtGeplaatst: 17 jan 2024 12:18 

Morfe0 schreef:
Toen Rijkhoff in de jeugd bij Ajax speelde, vond ik hem erg goed
Groter talent dan Brobbey, Malen imo
Eens. En bij BVB zal hij veel geleerd hebben en fysiek veel sterker zijn geworden.

BerichtGeplaatst: 17 jan 2024 13:19 
Erelid

renemar schreef:
DeRuit schreef:

Ga je nu werkelijk Rijkhoff met Forbs vergelijken? Dan heb je Rijkhoff nooit gezien. Hij is juist aan de bal heel goed, veel meer een AJAX spits dan Brobbey.
Het gaat er om dat Forbs op een hoger niveau veel meer speelde en scoorde dan Rijkhoff doet bij Dortmund. Hij speelt niet in het 2e, maar bij de onder 19, nog steeds. Daar kan je toch niet al je hoop op inzetten dat hij al 2e spits kan worden gelijk. Laat hem eerst in Jong Ajax zich ontplooien. Daarom zeg ik ook teveel wensdenken omdat we kijken naar hoe groot zijn talent was ipv naar op welk niveau hij nu speelt ( onder 19 ) en wat zijn status bij Dortmund is.

BerichtGeplaatst: 17 jan 2024 15:52 

DeRuit schreef:
renemar schreef:
DeRuit schreef:

Het gaat er om dat Forbs op een hoger niveau veel meer speelde en scoorde dan Rijkhoff doet bij Dortmund. Hij speelt niet in het 2e, maar bij de onder 19, nog steeds. Daar kan je toch niet al je hoop op inzetten dat hij al 2e spits kan worden gelijk. Laat hem eerst in Jong Ajax zich ontplooien. Daarom zeg ik ook teveel wensdenken omdat we kijken naar hoe groot zijn talent was ipv naar op welk niveau hij nu speelt ( onder 19 ) en wat zijn status bij Dortmund is.
Forbs kan buiten hard lopen niks. Kun je niet vergelijken. Rijkhoff is een ruwe diamant die eerst in Jong AJAX gaat spelen en geleidelijk minuten gaat maken in het eerste. Als Brobbey na komend seizoen vertrekt is hij klaar.
Hato speelt met 17 in AJAX 1 en heeft Jong AJAX helemaal overgeslagen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  1 2 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00