Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Vorige   1 10 11 12 13 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Kenneth Taylor
BerichtGeplaatst: 18 mar 2024 09:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Seizoenskaart: gehad
Ik mag hopen dat een andere trainer doorselecteert en deze man die al 1,5 jaar nul progressie geboekt heeft adviseert te vertrekken.

BerichtGeplaatst: 18 mar 2024 10:02 
Erelid

Fier Koen schreef:
343 schreef:
Echt enorme irritatiefactor. En die factor wordt alleen maar groter.
Ik lees dat e.e.a. met een andere trainer anders zal gaan ...
Dat lijkt me wel. Een trainer met kwaliteiten, een die een visie heeft en een spelplan nastreeft, beoordeelt hem op zijn prestaties. Een Bosz had hem waarschijnlijk de kans gegeven in de zomer, maar zodra dat omhooggevallen ventje weer eens weigert om te schakelen, had ie op de bank gezeten. Het is maart 2024 en hij staat gewoon nog steeds in de basis. Het is lachwekkend.

BerichtGeplaatst: 18 mar 2024 20:01 

Snake schreef:
(...) Het is maart 2024 en hij staat gewoon nog steeds in de basis. Het is lachwekkend.
Ik vind het niet om te lachen, eerder bedroevend.
Dat anderen voor zijn postitie nog slechter zijn waardoor de voorkeur naar Taylor moet blijven uitgaan.

BerichtGeplaatst: 14 apr 2024 22:00 
Erelid

Ik heb vaak kritiek op Taylor gehad incl zijn houding in het veld maar vandaag speelde hij een goede tweede helft. Hem back zetten is natuurlijk oliedom want dan komen zijn tekortkomingen nog meer aan het licht, laat staan dat hij kan verdedigen maar vandaag was hij positief aanwezig. Werkte ook hard en nam initiatief. Hij moet nu niet overmoedig gaan worden en/of denken dat dit nivo goed genoeg is maar er zit wat vooruitgang in.

BerichtGeplaatst: 14 apr 2024 23:15 

(...) Hij moet nu niet overmoedig gaan worden en/of denken dat dit nivo goed genoeg is (...)
Hij moet vooral veel vaker doen wat hij vandaag deed en op eigen initiatief en inzicht.
Doen waar hij goed in is en dat afdwingen door daarmee te presteren.

BerichtGeplaatst: 15 apr 2024 11:07 
Erelid

Fier Koen schreef:
Hij moet vooral veel vaker doen wat hij vandaag deed en op eigen initiatief en inzicht.
Doen waar hij goed in is en dat afdwingen door daarmee te presteren.
De eerste helft als back was hij niet zo goed. In de tweede helft speelde hij bij vlagen goed maar ik vond het belangrijker dat zijn gedrag en werklust meer dan prima waren.

Dat is het probleem bij hem. Hij heeft weinig zelf-reflectie en misschien dat hij dit de afgelopen maanden nu zelf ervaren heeft. Misschien maar dat is nog vroeg heeft hij wel iets geleerd de afgelopen maanden.

Ik vind nog steeds dat Taylor veel beter moet. Je zag het ook bij die uitbraak van hem kort na rust toen hij Brobbey wilde bereiken. Hij deed alles goed maar die bal op Brobbey had niet willen geven want dat kon gewoon niet. Maar goed dat was niet de makkelijkste situatie maar er waren meerdere betere oplossingen.

BerichtGeplaatst: 15 apr 2024 12:29 

Er kan genoeg worden opgemerkt over Taylor maar feit is dat hij gewoon nog een jonge speler is. Hij ondervindt veel hinder van het feit dat spelers bij AJAX te vroeg worden doorgeschoven. Alsof het vroeg doorschuiven van spelers een doel is ipv een middel. Nadeel is verder dat ze willen verkassen als ze 21 of 22 jaar zijn. Zijn ze weg op het moment dat je eindelijk kan oogsten.
Jonge spelers krijgen ook vaak last van blessures omdat ze constant op de tenen moeten lopen. Bij de jeugdelftallen valt dat nog mee omdat het leeftijdsverschil 1 of 2 jaar is. Na de stap naar Jong AJAX of het eerste is het leeftijdsverschil veel groter. Spelen ze tegen mannen met veel meer fysiek en inhoud.
Taylor zou de afgelopen jaren spelers naast zich moeten hebben gehad die hem bij de hand namen, dan was hij nu verder geweest. Jonge spelers zijn ook vaak ongeduldig. Willen allemaal met 18 of 20 in de Arena spelen terwijl de meesten dan daar nog helemaal niet klaar voor zijn. Komt bij dat de rest van de spelersgroep of te weinig kwaliteit heeft of zelf ook nog jong is. Er is geen balans.
Taylor is gewoon een goede voetballer die te vroeg is gebracht als basisspeler, die het hoog in het bolletje heeft gekregen en dat was funest voor zijn spel.
Als Taylor goed wordt gebruikt en er balans is in het elftal is c.q. wordt hij gewoon een prima speler.
Hij heeft last van het falende beleid en incapabele trainers bij AJAX. Straks als hij midden twintig is zal hij elders uitstekend gaan spelen.

BerichtGeplaatst: 15 apr 2024 20:35 

De eerste helft als back was hij niet zo goed. In de tweede helft speelde hij bij vlagen goed maar ik vond het belangrijker dat zijn gedrag en werklust meer dan prima waren. (...)
Ik vind ook belangrijk dat spelers zo vaak als mogelijk moeten laten zien wat ze kunnen.
Op eigen intiatief, zien wanneer de mogelijkheid zich voordoet, en uitvoeren.

Zoals de aktie 'met de kapbeweging achter zijn standbeeld gevolgd door de pass op Brobbey'.
Dat soort handelingen zit niet opgesloten in een systeem en/of taktiek. Dat zijn uitingen van inzicht en balvaardigheid, oftewel 'klasse', waarmee een tegenstander verrast wordt.
(...) Ik vind nog steeds dat Taylor veel beter moet. Je zag het ook bij die uitbraak van hem kort na rust toen hij Brobbey wilde bereiken. Hij deed alles goed maar die bal op Brobbey had niet willen geven want dat kon gewoon niet. Maar goed dat was niet de makkelijkste situatie maar er waren meerdere betere oplossingen.
Dat laatste zinsdeel zie ik continue terug tijdens de wedstrijd, bij iedere wedstrijd en bij alle (!) spelers.

BerichtGeplaatst: 16 apr 2024 10:00 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
'Taylor overweegt Ajax-vertrek'
https://www.soccernews.nl/news/taylor-o ... x-vertrek/

BerichtGeplaatst: 16 apr 2024 10:01 
Erelid

Top. Joe!

BerichtGeplaatst: 16 apr 2024 10:42 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Lol, hij heeft een halve wedstrijd goed gespeeld en nu krijgen we dit soort berichten al. Al dan niet vanuit de zaakwaarnemer om interesse aan te zwengelen. Van mij mag hij blijven, want anders wordt het middenveld weer een slag onervarener. Maar als hij het elders beter denkt de krijgen, dan doei.

BerichtGeplaatst: 16 apr 2024 11:25 

343 schreef:
'Taylor overweegt Ajax-vertrek' (...)
Er is niets mis met overwegen. Dat moet hij juist doen. En goed!
Dan komt hij vanzelf tot conclusies en krijgt hij de carrieres onder ogen van bijvoorbeeld een Donny van de Beek.

BerichtGeplaatst: 16 apr 2024 13:04 

Taylor is een betere speler dan vd Beek. Die krijgt hier onevenredig veel kritiek. Hij is nog altijd een jonge speler.

BerichtGeplaatst: 16 apr 2024 21:03 

renemar schreef:
Taylor is een betere speler dan vd Beek. Die krijgt hier onevenredig veel kritiek. Hij is nog altijd een jonge speler.
Spelers die uit Nederland willen vertrekken (jong en oud), moeten zich bewust zijn van het grote verschil met competities in de toplanden. Dus bij een overweging om te vertrekken zou ik dat in ogenschouw nemen.

BerichtGeplaatst: 17 apr 2024 09:30 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Ik heb ook heel veel kritiek op Taylor, maar vooral op zijn instelling en keuzes (overzicht). Puur voetbaltechnisch heeft hij natuurlijk zeker talent en als hij dat eens gaat combineren met bescheidenheid en werkethiek dan kan het zeker nog wat worden met hem. De blokkade zit mentaal.

BerichtGeplaatst: 17 apr 2024 09:37 

Fier Koen schreef:
renemar schreef:
Spelers die uit Nederland willen vertrekken (jong en oud), moeten zich bewust zijn van het grote verschil met competities in de toplanden. Dus bij een overweging om te vertrekken zou ik dat in ogenschouw nemen.
Dat klopt. En dan hebben ze het ook nooit over een laagvlieger of middenmotor in een sterke competitie maar altijd over een van de betere clubs. Ze hebben een totaal verkeerd zelfbeeld. Mede ingegeven door hun zaakwaarnemers die zijn eigen zakken wil vullen.
Als je al de kwaliteiten hebt om voor een grote club in het buitenland te spelen moet je niet voor je 25ste daarheen vertrekken. De weinige uitzonderingen daargelaten.

BerichtGeplaatst: 12 mei 2024 12:49 
Beheerder

Meneer en zijn pimp krijgen grote praatjes na eindelijk eens een normale wedstrijd tegen het oh zo grote Volendam. :roll:
De belangenbehartiger werd zondagochtend in het ESPN-programma Goedemorgen Eredivisie gevraagd naar de vermeende interesse van Juventus in Taylor. Italiaanse media hebben melding gemaakt van die belangstelling. Albers wilde niet bevestigen dat het om Juventus ging, maar zei wel het volgende: 'Het is pas serieus als je je echt meldt bij de club. Er heeft zich één club gemeld bij Ajax voor Kenneth. Dat is wel een Italiaanse club. Alex Kroes weet daar in elk geval alles van.'

Albers kijkt echter ook kritisch naar de leeromgeving van Taylor bij Ajax. 'Wat gaat Ajax hem na twee verloren seizoenen nog bieden?'
https://www.vi.nl/nieuws/zaakwaarnemer- ... -in-taylor

BerichtGeplaatst: 13 mei 2024 11:38 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
343 schreef:
Meneer en zijn pimp krijgen grote praatjes na eindelijk eens een normale wedstrijd tegen het oh zo grote Volendam. :roll:
De belangenbehartiger werd zondagochtend in het ESPN-programma Goedemorgen Eredivisie gevraagd naar de vermeende interesse van Juventus in Taylor. Italiaanse media hebben melding gemaakt van die belangstelling. Albers wilde niet bevestigen dat het om Juventus ging, maar zei wel het volgende: 'Het is pas serieus als je je echt meldt bij de club. Er heeft zich één club gemeld bij Ajax voor Kenneth. Dat is wel een Italiaanse club. Alex Kroes weet daar in elk geval alles van.'

Albers kijkt echter ook kritisch naar de leeromgeving van Taylor bij Ajax. 'Wat gaat Ajax hem na twee verloren seizoenen nog bieden?'
Napoli is dus de geïnteresseerde Italiaanse club. Voor mij is deze jongen zeker geen Key-Player voor de toekomst. In een goed Ajax team zou hij een een prima reserve zijn wat mij betreft.

https://www.telegraaf.nl/sport/16104532 ... eth-taylor

Dus vanaf welk bedrag zou Ajax hem moeten verkopen volgens jullie? Of willen jullie hem er zeker bijhouden de komende 2 à 3 seizoenen omdat hij wel een dragende speler gaat worden komend seizoen?

BerichtGeplaatst: 13 mei 2024 12:03 
Erelid

rebuah schreef:
343 schreef:

Napoli is dus de geïnteresseerde Italiaanse club. Voor mij is deze jongen zeker geen Key-Player voor de toekomst. In een goed Ajax team zou hij een een prima reserve zijn wat mij betreft.

https://www.telegraaf.nl/sport/16104532 ... eth-taylor

Dus vanaf welk bedrag zou Ajax hem moeten verkopen volgens jullie? Of willen jullie hem er zeker bijhouden de komende 2 à 3 seizoenen omdat hij wel een dragende speler gaat worden komend seizoen?
Ik zou hem er bijhouden, of je moet 60-80 miljoen krijgen want veel meer krijg je ook niet op zijn hoogtepunt voor ons. Hij begint nu het basisniveau te tonen wat nodig is om verder te groeien. Vanuit de jeugd is er nog niemand op zijn niveau. Hlynsson zit (nog een paar seizoenen) eronder en Fitz-Jim is een ander type. Verder zal er in het elftal / selectie al het nodige gaan gebeuren dus als je een basisspeler waarmee je nu moet gaan oogsten kan houden, zou ik hem houden.

BerichtGeplaatst: 13 mei 2024 12:06 

Vind ik wel heel veel. Voor 40 miljoen kun je hem best verkopen en een direct inzetbare creatieve 10 halen.

BerichtGeplaatst: 13 mei 2024 15:55 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Voor 25 miljoen al verkopen, het is te vaak niks

BerichtGeplaatst: 13 mei 2024 16:27 
Erelid

En je moet veel meer gaan inzetten op intelligentie. Dan valt Taylor dus af.

BerichtGeplaatst: 13 mei 2024 20:56 
Erelid

Werkelijk waar hoe spelers soms omhoog geschreven worden.
Schip doet doodleuk mee wanneer hij zegt dat Taylor het meeste progressie heeft geboekt en het meeste geleerd heeft. Neem even mee hoe embarmelijk slecht het spel van hemzelf was en nu tegen wat degradatiekandidaten speelt hij niet slecht en nu denken we dat hij wel iets kan?

Ja Taylor heeft wat progressie geboekt na de winterstop. Ik moet zeggen dat zijn verschrikkelijk irritant randje er wel wat af is maar ik twijfel of zijn nivo goed genoeg wordt om echt een keyplayer te worden. Daarvoor heeft hij simpelweg te weinig laten zien.

BerichtGeplaatst: 14 mei 2024 08:21 
Beheerder

Hopelijk trappen er meer clubs in de mooie woorden van Van 't Schip.

BerichtGeplaatst: 14 mei 2024 09:54 
Erelid

Ik kan van 't Schip niet meer objectief beoordelen, maar Taylor zit bij dezelfde zaakwaarnemer als hem (en Berghuis). Misschien dat dat nog een rol meespeelt met zijn beoordeling. Verder zoals eerder gezegd zou ik hem wel gewoon houden. Is de laatste wedstrijden telkens een van de beteren en het kan nog beter. Nu zouden we moeten gaan oogsten van al het werk in de jeugdopleiding m.b.t. zijn opleiding en hem niet al te vroeg verkopen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Vorige   1 10 11 12 13 14  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00