Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 334 berichten ]  Vorige   1 8 9 10 11 12 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Brian Brobbey
BerichtGeplaatst: 12 mar 2021 12:17 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Chivu
Droomaankoop: Matías Vargas
Zoals zovelen kan ik de beweegredenen van Brobbey niet helemaal volgen. Het enige dat in het voordeel van Leipzig spreekt is dat ze meer geld betalen en als hij aan spelen toekomt het in de Bundesliga is. Daartegenover staat dat hij nog lang niet uitgeleerd was hier.

Wat ik zelf het meest kwalijk vind aan deze soap is dat hij gewoon meerdere keren heeft staan liegen voor de camera. Wees dan een vent en vertel de waarheid, dan geniet je nog enig respect. Maar goed, uiteindelijk vertrekken alle jeugdspelers wel een keer. Dat we er nu geen cent aan overhouden is jammer maar compenseren we wel weer met een volgende klapper.

BerichtGeplaatst: 12 mar 2021 12:54 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari, Johan, Marco
Droomaankoop: Franklin Rijkaard
Seizoenskaart: Helaas....
Heel jammer dat dit beest ons gaat verlaten.
Hij heeft echt iets en zeker als stormram.
De laatste wedstrijden als hij binnen de lijnen kwam zie je de paniek gewoon toeslaan bij alle tegenstanders. Zo direct, zo gevaarlijk.
Hij is echt een wapen - had hem heel graag nog minimaal 3 jaar hier gezien en als je naar zijn leeftijd kijkt had dat echt niet gek geweest.
Typische AJAX spits - nee.
Bruikbaar - Zeer zeker wel.
De kracht van 18-19 was de bank, en dat is dit jaar ook weer zo - en in die zin kun je zo'n gast heel goed gebruiken.
Maar goed - de voorkeur moet nu naar een andere spits in de selectie - en Brobbeast alleen nog maar in pure noodgevallen gebruiken.

BerichtGeplaatst: 12 mar 2021 13:12 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Seizoenskaart: gehad
MvBno1 schreef:
De laatste wedstrijden als hij binnen de lijnen kwam zie je de paniek gewoon toeslaan bij alle tegenstanders. Zo direct, zo gevaarlijk.
Hij is echt een wapen - had hem heel graag nog minimaal 3 jaar hier gezien en als je naar zijn leeftijd kijkt had dat echt niet gek geweest.
De kracht van 18-19 was de bank, en dat is dit jaar ook weer zo - en in die zin kun je zo'n gast heel goed gebruiken.
Maar goed - de voorkeur moet nu naar een andere spits in de selectie - en Brobbeast alleen nog maar in pure noodgevallen gebruiken.
Brobbey profiteert uitstekend van de ruimtes. Vaak komt hij erin en is de tegenstander stuk gespeeld of moe gestreden en dan is dit een extra wapen. Hij kan dan zijn kracht, explosiviteit en snelheid uitstekend uitbuiten. Hij is fysiek sterk maar op dit moment vind ik hem nog niet goed genoeg om als echte spits (target) te fungeren. In de jeugd heeft hij veel profijt gehad van zijn kracht en nu dit gelijkwaardig wordt, moet ik nog zien of hij echt zo goed wordt. Ik denk dat hij meer kans van slagen heeft als hij in een ploeg komt te spelen die vanuit de omschakeling speelt.

BerichtGeplaatst: 12 mar 2021 15:32 

Seizoenskaart: 401
MvBno1 schreef:
Brobbey profiteert uitstekend van de ruimtes. Vaak komt hij erin en is de tegenstander stuk gespeeld of moe gestreden en dan is dit een extra wapen. Hij kan dan zijn kracht, explosiviteit en snelheid uitstekend uitbuiten. Hij is fysiek sterk maar op dit moment vind ik hem nog niet goed genoeg om als echte spits (target) te fungeren. In de jeugd heeft hij veel profijt gehad van zijn kracht en nu dit gelijkwaardig wordt, moet ik nog zien of hij echt zo goed wordt. Ik denk dat hij meer kans van slagen heeft als hij in een ploeg komt te spelen die vanuit de omschakeling speelt.
Eens, en lekker zo blijven gebruiken in de EL.

BerichtGeplaatst: 12 mar 2021 16:54 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Rasmussen komt er ook aan, Brobbey is sterk en snel maar niet gepolijst.

BerichtGeplaatst: 17 mar 2021 15:09 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... peelt.html

Harde kern is klaar met Brobbey.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 15:27 

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... kenen.html

Wilde dus wel echt tekenen na Lille. Maar daarna ging het niet goed in de onderhandelingen..

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 15:32 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
ibramovic89 schreef:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... kenen.html

Wilde dus wel echt tekenen na Lille. Maar daarna ging het niet goed in de onderhandelingen..
Wilde dus teveel geld.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 15:34 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Zolang hij dit: “Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen.” niet uitlegt, geloof ik er helemaal niets van.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 15:46 
Erelid

Als je echt bij Ajax wilt blijven dan blijf je toch? Vreemd want als Brobbey voor het sportieve kiest, kan zoiets toch niet afketsen want anders doe je het simpelweg voor andere redenen (financieel).

Ik geloof er ook weinig van als je ook hoort, dat Ajax heel ver wilde gaan.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 16:06 

343 schreef:
Zolang hij dit: “Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen.” niet uitlegt, geloof ik er helemaal niets van.
Zou het ook een mooie vraag voor Overmars vinden. Die heeft vaak toch wel het hart op de tong.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 16:13 

Hijzelf weet dus niet waarom de deal niet is doorgegaan? Lekker geïnformeerd door je zaakwaarnemer dan.

Tuurlijk is Raiola hier de grote schuldige van. Die bespeelt deze jongens en het lukt hem ook nog.

Wel vind ik toch ook echt dat Brobbey hier veel te laconiek uit de verf komt. Je hebt het over je carrière man. Je wil toch gewoon precies weten wat je zaakwaarnemer voor je regelt. Zeker nadat je hebt aangegeven te willen blijven.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 16:39 

Laat mij nu denken dat de zaakwaarnemer het belang van de speler moet laten prevaleren. Welke zaakwaarnemer dan ook, de handtekening van de speler telt. Als speler zou ik hem wel zeggen wat ik zou willen en dat hij dat maar zou moeten regelen. Anders kon hij ophoepelen.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 17:29 

Snake schreef:
Hijzelf weet dus niet waarom de deal niet is doorgegaan? Lekker geïnformeerd door je zaakwaarnemer dan.

Tuurlijk is Raiola hier de grote schuldige van. Die bespeelt deze jongens en het lukt hem ook nog.

Wel vind ik toch ook echt dat Brobbey hier veel te laconiek uit de verf komt. Je hebt het over je carrière man. Je wil toch gewoon precies weten wat je zaakwaarnemer voor je regelt. Zeker nadat je hebt aangegeven te willen blijven.
Tuurlijk weet hij dat wel, maar hij gaat natuurlijk niet zomaar zeggen dat Ajax niet genoeg geld bood.
renemar schreef:
Laat mij nu denken dat de zaakwaarnemer het belang van de speler moet laten prevaleren. Welke zaakwaarnemer dan ook, de handtekening van de speler telt. Als speler zou ik hem wel zeggen wat ik zou willen en dat hij dat maar zou moeten regelen. Anders kon hij ophoepelen.
Doen ze ook. Als hij zegt ik wil koste wat kost bij Ajax blijven dan gebeurt dat gewoon.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 20:06 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
https://mobile.twitter.com/JoostvDijk/s ... 2699233280

Hij zei na de wedstrijd tegen Lille de contact in orde te maken bij Ajax terwijl hij al lang bij Leipzig had getekend.

BerichtGeplaatst: 22 mar 2021 22:42 
Erelid

Morfe0 schreef:
https://mobile.twitter.com/JoostvDijk/s ... 2699233280

Hij zei na de wedstrijd tegen Lille de contact in orde te maken bij Ajax terwijl hij al lang bij Leipzig had getekend.
Inclusief wederhoor:
https://mobile.twitter.com/bart_sanders ... 0058988546

BerichtGeplaatst: 23 mar 2021 13:37 
Erelid

Ach wat maakt het uit, we weten allemaal wel dat het niet alleen om sportieve redenen gaat. Ik ben wel blij op de manier hoe Ajax handelt. Brobbey bezorgt ons gewoon punten en spelers opzij zetten in dit soort gevallen heeft ook niet altijd het gewenste effect gehad in het verleden. De F-Side die dat nu eist is ook niet serieus te nemen.

BerichtGeplaatst: 23 mar 2021 14:12 
Erelid

AFCA Niels schreef:
Ach wat maakt het uit, we weten allemaal wel dat het niet alleen om sportieve redenen gaat.
Eens, al vind ik wel dat we dan ook moeten benoemen dat het ook niet louter om geld gaat. Hij gaat ook weer niet naar Juventus of zo.

BerichtGeplaatst: 23 mar 2021 14:21 

Maar laten we er wel lering uit trekken en niet meer éllenlang in gesprek blijven. Vroeg in het traject een deadline stellen en dan aan die deadline vasthouden. Graag of niet. Dit wil je zo niet nog een keer meemaken.

BerichtGeplaatst: 23 mar 2021 14:49 

Jnp schreef:
AFCA Niels schreef:
Ach wat maakt het uit, we weten allemaal wel dat het niet alleen om sportieve redenen gaat.
Eens, al vind ik wel dat we dan ook moeten benoemen dat het ook niet louter om geld gaat. Hij gaat ook weer niet naar Juventus of zo.
Nou ja, hij had al een aanbieding en is toen overgestapt naar Raiola afgelopen zomer. Zou me niets verbazen dat ze toen al voor een overstap gekozen hebben, alleen kijken hoe ze er het beste uit zouden komen. 2 miljoen netto las ik ergens, beter zal hij het niet krijgen ergens anders denk ik.

BerichtGeplaatst: 26 apr 2021 13:45 

Wat zal Brobbey vinden van de aanstaande overstap van Nagelsmann? :)

BerichtGeplaatst: 26 apr 2021 14:30 

Ik kan ervan genieten. Veel plezier Brian! Goede keuze gemaakt jongen!

BerichtGeplaatst: 26 apr 2021 16:09 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ach, alsof hij daarvoor heeft gekozen. Hij koos echt voor het grootste deel voor het snelle geld.

BerichtGeplaatst: 27 apr 2021 02:58 

Zou de wegschrijvende media in Nederland nog invloed hebben gehad tegen het einde? Met verhalen dat hij beter is dan Haller en ze het daarom wel snappen e.d. ?

BerichtGeplaatst: 27 apr 2021 12:51 
Erelid

De media l*lt maar wat. Als Ajax Haller (of een andere spits) niet had gehaald en het met Brobbey had moeten doen, was het ook niet goed. Of althans dan wordt het pas goed als hij zou slagen. Stel dat Brobbey tegen zou zijn gevallen dan had heel medialand geroepen dat Ajax een spits had moeten aantrekken.

Trouwens Nagelsmann definitief naar Bayern. Heb Brobbey ook die drogreden horen aanhalen, dat hij (ook) voor de trainer naar Leipzig ging.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 334 berichten ]  Vorige   1 8 9 10 11 12 14  Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00