Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 360 berichten ]  Vorige   1 8 9 10 11 12 15  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 mar 2012 22:44 

D_skilled schreef:
Van Divaio en Julian weet ik dat ze er nog in zitten. Rafael waarschijnlijk ook, want die maakte heel veel indruk op HETT-toernooi. Wouter was ook goed.

Hoe laat zijn morgen de stages?
Geen idee. Probeer ik nog uit te zoeken.

BerichtGeplaatst: 27 mar 2012 22:49 
Moderator De Toekomst

Ik denk om 14:00, net als vorige week.

BerichtGeplaatst: 28 mar 2012 22:11 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Hoe is het trouwens met het zoontje van Peter??

BerichtGeplaatst: 29 mar 2012 06:45 

Riejuh schreef:
Hoe is het trouwens met het zoontje van Peter??
Die heeft dinsdag weer meegespeeld tegen de KNVB u13. Dat ging goed en zou een versterking zijn voor de D2. Stond weer centraal achter Kees de Boer en zoals ik al vaker heb gepost vind ik dat een heel goed koppel achterin. Vond hem net als de vorige keer op 3 beter dan op de nr.4 positie. Zoals ik het gehoord heb krijgen ze deze week een antwoord van Ajax, ja of nee.

BerichtGeplaatst: 18 apr 2012 03:53 
Moderator De Toekomst

Vak119 schreef:
D_skilled schreef:
Van Divaio en Julian weet ik dat ze er nog in zitten. Rafael waarschijnlijk ook, want die maakte heel veel indruk op HETT-toernooi. Wouter was ook goed.

Hoe laat zijn morgen de stages?
Geen idee. Probeer ik nog uit te zoeken.
Is Julian Brandes aangenomen, Vak119?

BerichtGeplaatst: 18 apr 2012 07:25 

D_skilled schreef:

Is Julian Brandes aangenomen, Vak119?
Julian zit er inderdaad bij! Erg leuk voor hem en ik zal hem zeker volgen.

BerichtGeplaatst: 18 apr 2012 07:49 
Moderator De Toekomst

Voor welke positie? Want bij AFC speelt hij spits en bij Ajax is hij getest als verdediger.

BerichtGeplaatst: 18 apr 2012 09:58 

Ik denk als verdediger eerlijk gezegd, maar dat weet ik niet zeker. Heb ik het nog wel met wat mensen over gehad, omdat de kans klein is dat het een grote (in lengte) centrale verdediger wordt ooit. Maar je weet het nooit zeker.

In zijn algemeenheid is het natuurlijk erg leuk om bij Ajax te ballen, maar ik zou wel altijd willen weten of je opvulling bent of dat men je ziet als een belangrijke pion/talent.

Helemaal nu Cruijff bij Ajax aan het roer staat. Hij is vrij expliciet in zijn mening daarover.

Soms is het gewoon beter niet naar een BVO te gaan en hoog te blijven voetballen bij de amateurs, maar dan wel op je favoriete plek.

BerichtGeplaatst: 21 apr 2012 17:13 

Seizoenskaart: 413
De D1 heeft vanochtend met 2-3 verloren van ADO Den Haag. Terecht, als je het mij vraagt. Jammer, want het kampioenschap kun je nu wel vergeten.

BerichtGeplaatst: 21 apr 2012 17:46 
Moderator De Toekomst

Nog talentjes gezien bij Ado den Haag? Hebben een vrij goed elftal.

De verdediging van Ajax D1 is te kwetsbaar met veel ruimte in de rug. Paar grote jongens, maar langzaam en log.

BerichtGeplaatst: 21 apr 2012 17:56 

Seizoenskaart: 413
Ik weet geen namen, maar hun nummer 8 viel me op. Maar moet zeggen dat ik vooral op onze eigen jeugd heb zitten letten. Denk dat ik Matthijs de beste speler aan Ajax kant vond.

BerichtGeplaatst: 22 apr 2012 09:20 

Toevallig gisterenmiddag (laat!) even met de vader van een ADO-speler gesproken (Hij had de wedstrijd gezien) Hij (ook nog eens Ajacied) zegt dat ADO geen uitblinkers heeft, dat het een sterk team is met één probleem: scoren, met een echte spits erbij zou ADO hoger gestaan hebben.

Over Ajax D1 (Hij had ADO-Ajax gelijkspel toen, ook gezien) was hij niet zo enthousiast, een linksback die alles met rechts doet (tweebenigheid?) en geen speler die er, in zijn ogen, bovenuit steekt of het moet Kluivertje zijn, maar die is erg klein zegt hij (Ik heb geen idee, ik zie geen wedstrijden als ze zo jong zijn)

Volgens Jongkind is dit de eerste lichting die volledig profiteert van het "nieuwe trainen" en Ajax weer tot de Europese top zullen laten behoren, er is nog veel werk aan de winkel.

BerichtGeplaatst: 22 apr 2012 09:47 
Moderator De Toekomst

Ik heb de D1 vaker gezien en in mijn ogen zijn Kluivert en El Azrak de beste spelers. We moeten niet vergeten dat Ajax Bobby Adekanye (toptalent) aan FC Barcelona is kwijtgeraakt. Ajax heeft voor volgend seizoen Ché Nunnely gehaald, wat ik een geweldige buitenspeler vind. Volgens mij was jij Demo degene die zei dat het om de twee uitblinkers per lichting gaat.

BerichtGeplaatst: 22 apr 2012 11:37 

Demosthenes schreef:

Volgens Jongkind is dit de eerste lichting die volledig profiteert van het "nieuwe trainen" en Ajax weer tot de Europese top zullen laten behoren, er is nog veel werk aan de winkel.
Daarom is het nu ook zo belangrijk dat je in de onderbouw de juiste kinderen/talentjes binnenhaalt. Mijn gevoel zegt dat dat goed zit en dat ze begin volgend seizoen alle juiste talentjes in huis hebben om het "nieuwe trainen" op toe te passen. Ajax scouts zijn overal en ze missen weinig is mijn indruk. De komende 2 à 3 weken zullen we het weten.

BerichtGeplaatst: 22 apr 2012 19:28 

Volgens mij was jij Demo degene die zei dat het om de twee uitblinkers per lichting gaat.
Klopt; daarom vind het ook zo'n onzin van die Jongkind om te denken dat een heel elftal doorstroomt en dan ook nog eens naar de Europese top. Wie die twee spelers zijn???

Ik zie geen wedstrijden van spelers jonger dan de B1, ik denk dat je er dan nog zo weinig van kunt zeggen. Ik heb genoeg uitblinkers in de B1 en A1 gezien waar je later niets meer van hoort, laat staan als het gaat om nog jongere spelers.

Ajax haalt een trainer van de Spartajeugd (C1), las ik ergens, dat is dan na Trustfull al nummer twee.

BerichtGeplaatst: 26 apr 2012 23:41 
Moderator De Toekomst

Vak119 schreef:
We gaan nu toch de beslissende fase in waarin de selecties rond gemaakt gaan worden. FC Volendam, FC Utrecht en AZ zijn al volop jongens aan het testen en ook Almere City is al weer druk bezig.
Nieuwe D2 van FC Utrecht is rond; http://fcutrechtjeugd.nl/actueel/nieuws/3886

Ken jij een paar spelers, Vak119?

BerichtGeplaatst: 27 apr 2012 11:32 

Ik heb helemaal niets kunnen zien van RVT trainingen of de selectiewedstrijden bij FCU helaas dit jaar. Ik ken niet 1 van deze jongens...

Wel heb ik er alle vertrouwen dat Ajax de regio groot Utrecht heel goed in de gaten houdt qua scouting. Lijkt mij sterk dat Ajax daar jongens echt 'mist'.

Zijn sommige van deze jongens ook getest bij Ajax? Weet iemand dat? Want wat natuurlijk wel nog mogelijk is dat sommige van deze jongens worden aangebracht door de scouting en worden getest en vervolgens worden afgewezen. Daar zat/zit volgens mij ook nog een klein breukje in de Ajax scouting, althans zeker onder JOR.

BerichtGeplaatst: 27 apr 2012 11:37 
Moderator De Toekomst

Ik tel er vier (!) van Zeeburgia en drie van Alphense boys. Op internet kun je 'dit' filmpje zien waarin AFC E-top het voor de beker opneemt tegen Zeeburgia E-top.

Je zei trouwens dat van AFC E-top vier spelers naar AZ gaan. Weet je ook welke spelers?

BerichtGeplaatst: 27 apr 2012 13:57 

D_skilled schreef:
Ik tel er vier (!) van Zeeburgia en drie van Alphense boys. Op internet kun je 'dit' filmpje zien waarin AFC E-top het voor de beker opneemt tegen Zeeburgia E-top.

Je zei trouwens dat van AFC E-top vier spelers naar AZ gaan. Weet je ook welke spelers?
Nou nee, eerlijk gezegd. Heb het wel geprobeerd te achterhalen, maar als ze bij AFC iets ding goed kunnen is het alle informatie over contacten met BVO's niet delen. Ik heb het dus alleen uit de wandelgangen en heb het nog niet bevestigd gekregen. Zo als het er nu namelijk voor staat gaat officieel nog niet 1 speler naar een BVO (Julian weten we via andere kanalen).

BerichtGeplaatst: 06 mei 2012 18:56 
Erelid

Brian Tevreden word de nieuwe trainer van de C2/o.14

BerichtGeplaatst: 06 mei 2012 19:04 

Wie is de jeugdtrainer van Sparta die komend seizoen een jeugdteam van Ajax komt trainen?

BerichtGeplaatst: 06 mei 2012 19:45 
Erelid

ghostwriter schreef:
Wie is de jeugdtrainer van Sparta die komend seizoen een jeugdteam van Ajax komt trainen?
Peter van der Veen

Hier nog een stukje van Bergkamp over de samenwerking tussen Almere city, waarin Bergkamp Tevreden als voorbeeld neemt.
"Ik denk dat een goed voorbeeld is hoe het met Brian Tevreden gaat bij de C2. Na vorig jaar stage te hebben gelopen bij Ajax heeft hij dit jaar een dubbelfunctie als trainer bij Ajax en teamtrainer van de C2 van Almere City. Die combinatie zorgt ervoor dat hij zijn kennis vanuit Ajax meeneemt naar Almere City en dit is in mijn ogen duidelijk te zien dit seizoen, er is sprake van kwaliteitsverbetering. Op deze manier ontwikkelt hij zich als trainer en is ook nog verbonden aan Ajax. Beide clubs hebben hier dus wat aan en ik kan me voorstellen dat dit op deze manier met nog meer trainers zal gaan gebeuren.

Ook krijgen we op deze manier bij Ajax een beter beeld van Almere City jeugdspelers in verhouding tot Ajax-spelers. Mochten op deze wijze spelers van Almere City bij Ajax terecht komen trekt dat weer betere spelers bij Almere City aan."

BerichtGeplaatst: 11 mei 2012 21:12 

D_skilled schreef:

Blijkt er uiteindelijk maar 1 te zijn. Bram Franken volgens mij.

BerichtGeplaatst: 16 mei 2012 10:23 

Op AN schreef iemand het volgende:
De trainers van de B-,en C junioren zijn bekend
C2- Brian Tevreden ( komt van Almere City C2)
C1- Peter van der Veen ( komt van Sparta C1)
B2- Frank Peereboom (schuift door van C2)
B1- Orlando Trustfull
Dit zou betekenen dat Kreek niet meer de trainer van de C1 zal zijn wat goed nieuws is aangezien ik van vele kanten hoor dat hij het niet goed deed. Zou Kreek zich puur en alleen gaan richten op zijn rol als manager-middenbouw? Over Vd Veen en Tevreden hoor ik goede verhalen van vrienden met Sparta en Almere roots, iemand hier die een onderbouwde mening over hun heeft? Trouwens heeft een

BerichtGeplaatst: 03 jul 2012 14:47 
Moderator De Toekomst

ghostwriter schreef:
Op welke positie denken de mensen hier die hem hebben zien spelen dat Koks uiteindelijk terecht zal komen; verdedigende middenvelder of rechtshalf? Ik heb hem pas twee keer zien spelen (wat ook al weer een tijdje geleden was) en toen speelde hij een wedstrijd als verdedigende middenvelder en een wedstrijd als aanvallende middenvelder. In beide wedstrijden was hij erg goed maar de wedstrijd die hij als aanvallende middenvelder speelde was hij geweldig. Ik hoorde alleen van iemand dat hij normaliter niet in zo'n aanvallende rol speelt.
Wanneer heb je hem gezien? In de wedstrijd die hij met Ajax heeft meegedaan, waaronder op het toernooi in Twello en een vriendschappelijke wedstrijd tegen AFC, stond hij op linkshalf. Ik verwacht volgend seizoen veel van hem, evenals Peeters en Sidoel. Zijn in mijn ogen drie hele goede spelers.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 360 berichten ]  Vorige   1 8 9 10 11 12 15  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00