Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 109 berichten ]  Vorige   1 2 3 4 5
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Mohamed Daramy
BerichtGeplaatst: 13 sep 2021 10:27 
Erelid

Seizoenskaart: 125
renemar schreef:
Inderdaad. Interessant gedoe van ten Hag. Alsof een jonge speler die de taal niet eens kent dat allemaal in zich opneemt. Je moet die jongen het veld op sturen en zeggen dat hij zichzelf moet zijn, zijn ding moet doen en moet genieten. Hem zeker niet met diverse opdrachten gaan opzadelen. Daramy snapte er natuurlijk helemaal niks van. Dat remt hem alleen maar af. Zulke intuïtieve spelers moet je sowieso niet met veel opdrachten belasten. Die moeten acties maken.
Wel eens dat zo'n jongen gewoon het veld ingestuurd moet worden met 'geniet en doe je ding'.
Maar je eerste zin slaat nergens op. Weet niet wat voor wereldburger jij bent maar elk persoon in Denemarken spreekt zo ongeveer beter Engels dan wij Nederlanders, daarnaast sta je er nog gek van te kijken hoeveel een Nederlander van Deens kan maken en een Deen van Nederlands kan maken (talen lijken veel op elkaar).

BerichtGeplaatst: 13 sep 2021 10:34 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
renemar schreef:
Inderdaad. Interessant gedoe van ten Hag. Alsof een jonge speler die de taal niet eens kent dat allemaal in zich opneemt. Je moet die jongen het veld op sturen en zeggen dat hij zichzelf moet zijn, zijn ding moet doen en moet genieten. Hem zeker niet met diverse opdrachten gaan opzadelen. Daramy snapte er natuurlijk helemaal niks van. Dat remt hem alleen maar af. Zulke intuïtieve spelers moet je sowieso niet met veel opdrachten belasten. Die moeten acties maken.
Ja, hij zal hem wel in het Nederlands hebben toegesproken? :P Ik vind het prima dat hij wat opdrachten geeft. Ik vond Zwolle nog aardig goed druk zetten, de rest van het team was erg slordig, dus dan moet je niet zomaar wat gaan doen. Of het dan slim is om hem in te laten vallen is een andere vraag. Maar zo kan je wel rust geven aan anderen.

BerichtGeplaatst: 19 sep 2021 12:21 
Erelid

Maakte op mij een goede indruk. Snel, sterk, ziet er ook technisch uit. De goal was knap afgemaakt. Zou me niet verbazen als het in de nabije toekomst een opvolger voor Haller zou kunnen zijn in de spits. Is van nature ook een spits namelijk.

Maar eerst maar eens zien hoe hij zich verder gaat ontwikkelen aan de linkerkant.

BerichtGeplaatst: 19 sep 2021 12:56 

Er werd gezegd dat hij veelal naar binnen zou trekken en dan af te ronden. Gisteren ging hij toch een paar keer buitenom en gaf 2 keer een panklare assist. Beviel mij erg goed. Ik denk dat hij beide kan hetgeen hem onberekenbaarder maakt. Met daarnaast zijn snelheid zou hij wel eens een perfecte aankoop kunnen zijn van Overmars. Met hem en Antony op de vleugels heb je een enorm wapen. Alleen rijst dan de vraag wat met Tadic te doen? Wat mij betreft op de plek van Haller maar die kun je er niet uithalen als hij blijft scoren. Gisteren deed hij dat ook, subtiel nog wel. Voetballend was het echter weer niet veel soeps.

BerichtGeplaatst: 19 sep 2021 21:32 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Daramy heeft nu al meer laten zien dan Idrissi in een half jaar.

BerichtGeplaatst: 03 okt 2021 19:15 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Martin Wiggemansen
Droomaankoop: Younes
Dramatische invalbeurt. Ziet geen medespeler staan en struikelt over de bal. Gaat het niet redden.

BerichtGeplaatst: 03 okt 2021 21:44 

marx schreef:
Dramatische invalbeurt. Ziet geen medespeler staan en struikelt over de bal. Gaat het niet redden.
:lol: :lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 05 okt 2021 10:06 

Seizoenskaart: 401
Op zich snap ik de opmerking, de bijbehorende conclusie is wat voorbarig. Wat was hij allemaal aan het doen? Had hij wel voetbalschoenen aan?

BerichtGeplaatst: 05 okt 2021 12:18 

Daramy is een prima aankoop maar moet wel de kans krijgen. Met Ten Hag aan het roer wordt dat moeilijk, die laat Tadic altijd spelen. In de spaarzame minuten die Daramy mocht spelen heeft hij laten zien over snelheid en diepgang te bezitten en een actie binnendoor en buitenom te hebben. Na die 3 pogingen achter elkaar kreeg niet voor niks ook Daramy de grootste kans door een actie van hem. Die had hij imo wel breed op Danilo moeten geven, maar er gebeurt wel iets. Hij kan iets forceren. Tadic heeft altijd hetzelfde stramien. Daramy zou ook op rechts uit de voeten kunnen. Ik vind hem directer dan Neres, misschien is dat eens een optie.
Desnoods moeten ze hem minuten laten maken bij Jong AJAX. Die jongen moet veel gaan spelen en in ritme komen. Op de bank gebeurt dat niet.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 109 berichten ]  Vorige   1 2 3 4 5

Alle tijden zijn UTC+02:00