Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 363 berichten ]  Vorige   1 11 12 13 14 15
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Sébastien Haller
BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 08:09 

RogerGarcia schreef:
Wat een speler die Haller, he :mrgreen:
Was maar 22 miljoen. Heeft Overmars goed gezien.

:lol:

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 08:56 

Seizoenskaart: 401
Altijd vertrouwen in gehad, moest er alleen uit komen. :D

Ook lekker voor Valentijn. https://twitter.com/warmehart/status/14 ... 37577?s=20

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 10:01 

Blijf het een matige speler vinden maar iemand die zoveel scoort hoort niet ter discussie te staan. Stiekem hoop ik dat hij dit de komende maanden doortrekt en AJAX hem met flinke winst doorverkoopt. :D

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 10:56 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
renemar schreef:
Blijf het een matige speler vinden maar iemand die zoveel scoort hoort niet ter discussie te staan. Stiekem hoop ik dat hij dit de komende maanden doortrekt en AJAX hem met flinke winst doorverkoopt. :D
Als hij dit doortrekt dan houd ik hem liever zelf. Verder ben ik bang dat wanneer we weer een Ajax spits krijgen, of een type Tadic dat Klaassen weer floreert en ik denk dat de huidgie variant met Berghuis meer kans van slagen op beter voetbal heeft.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 11:40 

DeRuit schreef:
renemar schreef:
Als hij dit doortrekt dan houd ik hem liever zelf. Verder ben ik bang dat wanneer we weer een Ajax spits krijgen, of een type Tadic dat Klaassen weer floreert en ik denk dat de huidgie variant met Berghuis meer kans van slagen op beter voetbal heeft.
Als hij iedere wedstrijd 4 keer scoort hou ik hem ook liever.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 12:26 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Ik zie best gebeuren dat Haller dit jaar echt piekt en een transfer maakt.
Brobbey maakt amper minuten en zal volgende zomer voor een zacht prijsje op te halen zijn.
Maar ik denk dat dat gaat gebeuren , voorspellen kan je het niet.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 13:01 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Dat moet je dan ook doen. IJzer in zulke gevallen smeden wanneer het heet is. En met 4 CL goals op zaak begint dat goed op te warmen.

Een Antony heeft bv alles om volgend seizoen óók top te zijn. Ongeacht de samenstelling van de selectie. Die heeft dat veel meer dan Neres. Echt intrinsieke toptalent kwaliteiten. Die zou ik toch liever langer binden.

Waar Haller zomaar het jaar daarna enorm terug kan vallen als z'n doelpunten productie opeens stokt. Dan blijft er ook maar weinig over.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 18:39 
Erelid

Ik moet het nog maar zien met Haller. Speelde gisteren fenomenaal, maar had ook wel het idee dat alles nu mee zat voor hem. Waren allemaal intikkers, maargoed hij stond er wel.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 18:40 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
RogerGarcia schreef:
Ik moet het nog maar zien met Haller. Speelde gisteren fenomenaal, maar had ook wel het idee dat alles nu mee zat voor hem. Waren allemaal intikkers, maargoed hij stond er wel.
Het is volgens mij ook gewoon een echte spits en niet per se een meevoetballer of type Tadic. Met Berghuis achter hem hoeft hij zich mogelijk minder in die rol te duwen en dan komt het er wel uit. Maar het is inderdaad maar 1 wedstrijd, dus het is afwachten.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 19:17 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
CL speler van de week verkozen

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 19:28 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
RogerGarcia schreef:
Wat kort door de bocht als je het mij vraagt. Haller is een echte spits en of het nu intikkers zijn of niet, het gaat erom dat je er staat. In de zestien is hij dodelijk en hele supersimpele intikkers waren het ook niet.

Maar goed het is steeds een terugkerend feit als iemand niet direct overtuigd. Als hij veel scoort, wordt er weer kritiek geleverd dat hij niet kan meevoetballen. Als hij goed meevoetbalt en niet scoort, komt er kritiek dat hij te weinig scoort.

Het gaat erom dat Haller inderdaad niet de meest flegmatieke speler is maar gisteren (ook al in het wedstrijdtopic geschreven) speel je echt in op de kwaliteiten van Haller. Ajax zette vroeg druk waardoor ze snel in balbezit kwamen en Ajax hierdoor snel kon omschakelen. Haller heeft dan net wat meer tijd en ruimte en dan zie je gewoon dat het een zeer goede bruikbare spits is. In thuiswedstrijden van Ajax waar de meeste ploegen 2 bussen parkeren zijn de ruimtes klein en dan heeft Haller meer moeite. Heeft ook te maken met zijn bouw.

Blijft op zich merkwaardig dat er kritiek is op een spits die 4 keer scoort in de CL tegen een relatief goede tegenstander. Het is niet alleszeggend dat je dan ook gelijk een superspits bent maar als je niks kunt maak je er ook geen 4.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 19:32 
Erelid

RogerGarcia schreef:
Wat kort door de bocht als je het mij vraagt. Haller is een echte spits en of het nu intikkers zijn of niet, het gaat erom dat je er staat. In de zestien is hij dodelijk en hele supersimpele intikkers waren het ook niet.

Maar goed het is steeds een terugkerend feit als iemand niet direct overtuigd. Als hij veel scoort, wordt er weer kritiek geleverd dat hij niet kan meevoetballen. Als hij goed meevoetbalt en niet scoort, komt er kritiek dat hij te weinig scoort.

Het gaat erom dat Haller inderdaad niet de meest flegmatieke speler is maar gisteren (ook al in het wedstrijdtopic geschreven) speel je echt in op de kwaliteiten van Haller. Ajax zette vroeg druk waardoor ze snel in balbezit kwamen en Ajax hierdoor snel kon omschakelen. Haller heeft dan net wat meer tijd en ruimte en dan zie je gewoon dat het een zeer goede bruikbare spits is. In thuiswedstrijden van Ajax waar de meeste ploegen 2 bussen parkeren zijn de ruimtes klein en dan heeft Haller meer moeite. Heeft ook te maken met zijn bouw.

Blijft op zich merkwaardig dat er kritiek is op een spits die 4 keer scoort in de CL tegen een relatief goede tegenstander. Het is niet alleszeggend dat je dan ook gelijk een superspits bent maar als je niks kunt maak je er ook geen 4.
Wel frapant dat hij gisteren ineens zo goed was. Normaal verwacht je juist, dat als je ver naar voren speelt (zoals in Eredivisie), dat hij dan meer in de 16 is te vinden en daar beter tot zijn recht komt. Juist in de grote ruimte zou ik hem slechter verwachten, maar dat beviel me gisteren wel.

Nu moet ik ook wel zeggen dat dat Sporting er helemaal niks van bakte, en dat Ten Hag het tactisch gisteren heel sterk had neer gezet.

Ik moet het nog zien met Haller en ook Berghuis. Denk wel dat Haller beter tot zijn recht komt met Berghuis achter hem, dan met Klaassen. Berghuis is een speler die ook nog wel wat meer diepgang heeft, maar ook wat beter kan voetballen.

BerichtGeplaatst: 17 sep 2021 09:13 

Ben heel blij met zijn doelpunten, neemt niet weg dat ik hem voetballend gewoon matig vind. Maar goed, als hij dit moyenne aanhoudt is dat niet relevant. :D

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 363 berichten ]  Vorige   1 11 12 13 14 15

Alle tijden zijn UTC+02:00