Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 542 berichten ]  Vorige   1 18 19 20 21 22  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Noussair Mazraoui
BerichtGeplaatst: 15 sep 2021 17:25 
Erelid

Snake schreef:
Gewoon niks zeggen misschien? Hij hoeft niet iets te zeggen. Dit voegt toch ook niets toe?
Hij wordt ernaar gevraagd neem ik aan. Dan liever dat ie dit zegt (wat inderdaad weinig toevoegt) dan dat ie zegt dat ie er niets over wil zeggen en dat iedere Ajacied zelfstandig aan het speculeren gaat dat ie meer weet of dat er misschien iets speelt.

BerichtGeplaatst: 15 sep 2021 23:28 
Erelid

Zou toch wel heel wenselijk zijn als hij verlengd. Komt ideaal tot zijn recht en vind hem dit seizoen heel sterk. Vandaag ook weer. Komt veel voetbal vanaf.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 08:12 

Jnp schreef:
Snake schreef:
Gewoon niks zeggen misschien? Hij hoeft niet iets te zeggen. Dit voegt toch ook niets toe?
Hij wordt ernaar gevraagd neem ik aan. Dan liever dat ie dit zegt (wat inderdaad weinig toevoegt) dan dat ie zegt dat ie er niets over wil zeggen en dat iedere Ajacied zelfstandig aan het speculeren gaat dat ie meer weet of dat er misschien iets speelt.
Ja tuurlijk, maar nu doe je alsof hij maar uit 2 reacties kan kiezen. Dat is niet zo natuurlijk.

BerichtGeplaatst: 16 sep 2021 19:35 
Erelid

Nou ja hij zal vast uit meer reacties kunnen kiezen, maar jij deed alsof ´niets zeggen´ ook een optie was.

BerichtGeplaatst: 17 sep 2021 12:50 

Christus te paard, je snapt hopelijk wel dat ik met ‘niets zeggen’ niet letterlijk bedoel dat ie niets moet antwoorden als hem de vraag wordt gesteld? Is het echt zo moeilijk?

BerichtGeplaatst: 18 sep 2021 00:26 
Erelid

Nou makkelijk maakte je het niet, nee. ;)

Maar vooruit, hij had er ook een beetje omheen kunnen draaien als je dat bedoelt. Had ook gekund inderdaad. Had ik me ook niet druk om gemaakt.

BerichtGeplaatst: 18 sep 2021 13:00 
Erelid

Mazraoui is wel een speler die ideaal tot zijn recht komt in de huidige tactiek. In de opbouw staat hij heel vaak naar binnen wat meer centraal op het middenveld, waarbij Alvarez wat meer terug gezakt staat. Daar kan Mazraoui met zijn voetballend vermogen een goede bijdrage leveren. Zie ook de goal waarbij Mazraoui een assist gaf tegen Sporting.

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 08:37 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
"Ik hou van de club, ik hou van de supporters, ik hou van alle mensen hier. Dat staat ook los van mijn contractsituatie. Marc Overmars weet dat ik bij Mino Raiola zit en hij weet dat ik graag wil blijven. Zo sta ik erin, de rest laat ik aan hen over."
Hmhm, net als Bakker, Kluivert en Brobbey.
https://www.ajaxinside.nl/mazroui-zegt- ... waarnemer/

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 08:43 

Seizoenskaart: 401
Heeft die Raiola ooit iemand sportief verder gebracht? Het enige waar die gast iets om geeft is geld, wanneer gaan die spelers dat inzien?

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 09:00 

343 schreef:
"Ik hou van de club, ik hou van de supporters, ik hou van alle mensen hier. Dat staat ook los van mijn contractsituatie. Marc Overmars weet dat ik bij Mino Raiola zit en hij weet dat ik graag wil blijven. Zo sta ik erin, de rest laat ik aan hen over."
'De rest laat ik aan hen over.'

Met Raiola weet je dan wel dat Mazraoui één kant van het verhaal telkens terugkrijgt.

Ik weet het wel weer.

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 09:01 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Met de kleine kanttekening dat ik toch mag hopen nu dat Overmars inmiddels écht wijzer is geworden en zich niet laat piepelen.

Voor december tekenen. Anders kijken we verder.

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 09:16 

Snake schreef:
343 schreef:
'De rest laat ik aan hen over.'

Met Raiola weet je dan wel dat Mazraoui één kant van het verhaal telkens terugkrijgt.

Ik weet het wel weer.
'Ik heb aangegeven wat ik wil bij Ajax en hij gaat daarmee aan de slag. Zo zie ik het. Ik beslis helemaal zelf waar mijn toekomst ligt, niemand anders. Als Mino een aanbieding krijgt, dan legt hij die mij voor. Als ik het zie zitten, is het een akkoord. En zo niet, dan niet.'
Dit is trouwens een andere quote uit het artikel. Dat klinkt wel even wat anders dan 'ik laat het aan hen over'.

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 09:26 

Twee jaar van blessure naar blessure. Hij moet blij zijn dat hij kan verlengen. Goede voetballer maar met Rensch staat een prima vervanger klaar. Ik zou hem een maand de tijd geven. Dan nog geen handtekening maar banken de rest van het seizoen. Verhalen als die van Kluivert en Brobbey kennen we nu wel.

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 17:36 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ik vind zijn uitspraken ook erg schijnheilig.

Hij zegt al 17 jaar bij de club te zitten en wil dan op alle vlakken waardering voelen. Ook zegt hij nog niet klaar te zien bij Ajax want hij wil fitter worden, meer spelen en (vaker) belangrijk zijn.

Volgens mij draait meneer de zaken om want zorg er eerst maar eens voor dat je langer fit blijft, constanter wordt dus meer speelt en dan ook vaker belangrijk kan zijn. Dan komt die waardering vanzelf. Alleen meneer wil op alle vlakken waardering voelen maar dus vooral eerst financieel.

Volgens heeft Ten Hag dit hem ook ten doel gesteld en in geholpen.

Ik snap sowieso niet zo goed waarom je ook nog eerst van zaakwaarnemer gaat wisselen als je toch al roept, dat je bij Ajax wil blijven. Daar zit natuurlijk iets achter.

Echter hoe slim zijn nu al die voetballers want waarom nemen ze niet een jurist in dienst tijdens de contractonderhandelingen want ze willen allemaal meer verdienen maar Raiola zal ook niet de goedkoopste zijn.

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 17:51 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Ik vind dat wel meevallen in dit geval. Tegen VI zegt hij in principe toch gewoon dat het om geld draait? En eerlijk gezegd snap ik Mazraoui ergens wel. Het is eigenlijk een wonder dat hij basisspeler is geworden in Ajax 1 aangezien hij er maar bij bungelde in de A2. Hij loopt al twee jaar te sukkelen met blessures terwijl hij, ondanks dat hij al bijna 24 is, pas één volledig goed seizoen heeft gespeeld. Die zit gewoon te azen op een financiële klapper. Vanuit dat perspectief is Raiola een prima zaakwaarnemer voor hem om hem een dik contract te laten tekenen bij een andere club.

Ik heb ook het liefste dat hij blijft; maar hij moet niet denken dat hij, gezien zijn kwaliteiten en blessuregevoeligheid, even een contract kan teken zoals Ziyech had, of wat Gravenberch zou kunnen gaan tekenen.

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 18:11 
Erelid

guy_ajax schreef:
Ik vind dat wel meevallen in dit geval. Tegen VI zegt hij in principe toch gewoon dat het om geld draait? En eerlijk gezegd snap ik Mazraoui ergens wel. Het is eigenlijk een wonder dat hij basisspeler is geworden in Ajax 1 aangezien hij er maar bij bungelde in de A2. Hij loopt al twee jaar te sukkelen met blessures terwijl hij, ondanks dat hij al bijna 24 is, pas één volledig goed seizoen heeft gespeeld. Die zit gewoon te azen op een financiële klapper. Vanuit dat perspectief is Raiola een prima zaakwaarnemer voor hem om hem een dik contract te laten tekenen bij een andere club.

Ik heb ook het liefste dat hij blijft; maar hij moet niet denken dat hij, gezien zijn kwaliteiten en blessuregevoeligheid, even een contract kan teken zoals Ziyech had, of wat Gravenberch zou kunnen gaan tekenen.

Ik bedoel het meer algemener want hij roept al maanden dat hij nog niet klaar is bij Ajax en inderdaad nu in de VI is hij specifieker. Ik vind het ook zijn goed recht als hij een financiele klapper wil maken maar zoals hij ook al stelt, heeft hij ook veel aan Ajax te danken want wie had jaren geleden gedacht, dat hij dit ooit zo bereiken nota bene als rechtsback?

Misschien is tegenstrijdig dan een beter woord want waardering komt vanzelf als je goed presteert. En eens dat hij de laatste 2 jaar soms heel hoog piekt maar niet constant genoeg was. Dus ik deel wel het standpunt van Ajax dat ze niet zomaar verlengen en al zeker niet tegen contracten van spelers die meer inbreng hebben gehad.

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 18:17 

Tja. Is ook allemaal afhankelijk van de bedragen toch?

Stel dat Ajax hem hetzelfde salaris biedt, kan ik me goed voorstellen dat hij wat extra waardering wil voelen. Als hij een Ziyech salaris in z'n hoofd heeft, slaat die waardering die hij wil natuurlijk nergens op..

Waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen. :)

BerichtGeplaatst: 21 sep 2021 18:39 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Ik hoop dat hij niet te hoog in de boom zit. Is dus pas blijkbaar dit jaar extra fysiek werk gaan doen en gelijk minder pijntjes. Laat hem maar een ingebouwde verhoging hebben als hij dit jaar x aantal wedstrijden speelt, niet geblesseerd raakt ( of dat extra werk blijft volhouden ).

Ik vind trouwens sowieso raar dat spelers niet gewoon verplicht worden extra gym werk te doen. Ze worden toch betaald als voetballer, dan kan je dat toch gewoon afdwingen. Mensen op kantoor moeten toch ook wel eens iets doen wat ze misschien niet leuk vinden? Net zoals wanneer een speler niet kan koppen, beter met links moet worden of vrije trappen/corner potentie heeft. Dan verplicht je zo'n jongen toch tot extra training?

BerichtGeplaatst: 22 sep 2021 09:08 

guy_ajax schreef:
Waarom geeft hij dit gewoon niet aan bij Ajax dan? Hij had toch allang kunnen mededelen dat ie het voor zich zag om een klapper te maken en dat ie zijn contract liever niet wil verlengen? Dat is ook zijn goed recht. Dan had hij met Ajax kunnen bespreken op welk moment de voorkeur lag om te vertrekken, en had Ajax ook een keuze kunnen maken. Of geld verdienen, of voor het sportieve gaan en gratis de deur uit laten gaan.

Ik denk dat Ajax de club is momenteel die meedenkt met z'n spelers. Wat ie nu aan het doen is, dat is niet chique. Hij houdt de club waar hij zegt zoveel van te houden, waar hij zijn opleiding aan te danken heeft, waar hij zoveel heeft mogen revalideren, aan het lijntje.

Vanuit Ajax' perspectief kun je je afvragen of ze niet gewoon sowieso moeten verlengen. Salarisupgrade, een goed seizoen draaien en dan volgend jaar alsnog weg voor een smak geld. Dan gaat ie niet gratis weg en cash je alsnog flink. Als ze slim zijn spreken ze dat zo af. Win-win voor iedereen.

BerichtGeplaatst: 22 sep 2021 12:10 

We weten natuurlijk niet wat hij nu verdiend, wat anderen verdienen en wat de aanbieding is.

Als bijvoorbeeld een Labyad en Magallan en veel hoger salaris hebben zou ik ook meer dan hen willen krijgen als basis speler bijvoorbeeld. Die zullen vast wel van elkaar weten wat ze ongeveer verdienen.

Als hij maar inziet dat nog echt niet in aanmerking komt voor een top5 salaris,

Desnoods evaluatie momenten opnemen of bepaalde clausules waarmee hij verder kan stijgen.

Met die switch naar Raiola staat hij wel gelijk in een negatief daglicht natuurlijk, heb je gelijk alle schijn tegen.

BerichtGeplaatst: 01 okt 2021 18:31 
Erelid

Kijk dit is nu wat ik eigenlijk bedoel. Het contract van Martinez is nu verlengd en waarschijnlijk opgewaardeerd omdat hij vanaf de winterstop cq blessure van Blind zichzelf in de basis heeft gespeeld en ook zeer constant presteert.

Ik vind dat je dit van Mazraoui (tot dit seizoen) niet kunt zeggen dus ik snap dat Ajax niet zo'n haast had. Neemt niet weg dat Mazraoui vanaf de voorbereiding een goede solide indruk maakt maar goed als hij weg wil....

Sommige zullen nu roepen maar dat had vwb Martinez ook eerder gekund maar dat is een beetje zoeken. Je ziet nu ook dat spelers die belangrijk zijn of belangrijker worden ook beloond worden.

BerichtGeplaatst: 01 okt 2021 18:49 

Kijk dit is nu wat ik eigenlijk bedoel. Het contract van Martinez is nu verlengd en waarschijnlijk opgewaardeerd omdat hij vanaf de winterstop cq blessure van Blind zichzelf in de basis heeft gespeeld en ook zeer constant presteert.

Ik vind dat je dit van Mazraoui (tot dit seizoen) niet kunt zeggen dus ik snap dat Ajax niet zo'n haast had. Neemt niet weg dat Mazraoui vanaf de voorbereiding een goede solide indruk maakt maar goed als hij weg wil....

Sommige zullen nu roepen maar dat had vwb Martinez ook eerder gekund maar dat is een beetje zoeken. Je ziet nu ook dat spelers die belangrijk zijn of belangrijker worden ook beloond worden.
Was er bij Martinez niet ook sprake van een optie om met 2 jaar te verlengen die Ajax kon lichten? Meen dat ergens gelezen te hebben, dat maakt het natuurlijk al wat makkelijker.

BerichtGeplaatst: 01 okt 2021 19:43 
Erelid

Skimo schreef:

Was er bij Martinez niet ook sprake van een optie om met 2 jaar te verlengen die Ajax kon lichten? Meen dat ergens gelezen te hebben, dat maakt het natuurlijk al wat makkelijker.
Had een optie om tot 2024 te verlengen ja.

BerichtGeplaatst: 02 okt 2021 09:35 

Blijft wel lastig om in te schatten zonder bedragen te weten. Als Mazraoui op een veredeld jeugdcontract zit of onder het salarisniveau van Labyad (waarvan hij ongetwijfeld weet wat hij verdient), dan valt er veel meer te zeggen over de 'waardering' die hij graag wil voelen, dan wanneer hij al op niveau 'Neres' zit en echt richting Blind / Tadic wil gaan.

Want even het moment van verlengen daargelaten: Wat zou fair zijn qua inschaling voor Mazraoui? Als je hem afzet tegen Berghuis? Of Klaassen / Neres / Tagliafico.

Als ik hem was zou ik in mijn huidige vorm ook niet accepteren dat er echt véél selectiespelers zijn die meer zouden verdienen dan ik.

BerichtGeplaatst: 02 okt 2021 09:39 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
ibramovic89 schreef:

Blijft wel lastig om in te schatten zonder bedragen te weten. Als Mazraoui op een veredeld jeugdcontract zit of onder het salarisniveau van Labyad (waarvan hij ongetwijfeld weet wat hij verdient), dan valt er veel meer te zeggen over de 'waardering' die hij graag wil voelen, dan wanneer hij al op niveau 'Neres' zit en echt richting Blind / Tadic wil gaan.

Want even het moment van verlengen daargelaten: Wat zou fair zijn qua inschaling voor Mazraoui? Als je hem afzet tegen Berghuis? Of Klaassen / Neres / Tagliafico.

Als ik hem was zou ik in mijn huidige vorm ook niet accepteren dat er echt véél selectiespelers zijn die meer zouden verdienen dan ik.
Hij zit pas net weer in zijn wereldvorm, laat eerst maar eens een heel seizoen zien dat je dat weer haalt en fit blijft. Heeft zijn levensstijl ook pas dit seizoen ( of tijdens de blessure ) aangepast. Laat dat ook maar eens het hele seizoen zien voordat je daar naar betaald wordt.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 542 berichten ]  Vorige   1 18 19 20 21 22  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00