Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 530 posts ]  Previous   1 16 17 18 19 20 22  Next
Author Message
 Post subject: Re: Viktor Fischer
PostPosted: 08 Aug 2015 18:33 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Sinkgraven is op dit moment ook de beste linksbuiten van de selectie. Met Gudelj heb je ook een goede halfspeler erbij en De Boer bouwt graag wat zekerheid in. Ook Milik heeft meer baat met Sinkgraven dan Fischer. Fischer is en blijft meer middenvelder dan linksbuiten.

Ik zou voorlopig met Sinkgraven als linksbuiten spelen en Fischer eerst eens helemaal fit laten worden. In de tussentijd Emanuelson vastleggen en met Gudelj laten uitvechten wie er linkshalf komt te staan.

Younes ook eerst helemaal fit laten worden en rustig laten wennen aan het systeem. Ook zie ik hem liever als rechtsbuiten dan schone. Laat hem maar de reserve buitenspeler zijn ipv Schone.

PostPosted: 01 Sep 2015 08:52 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2015/09 ... enemarken/

PostPosted: 01 Sep 2015 09:52 
Erelid

Ik weet het niet met Fischer.

Als ik het nu allemaal zie, hoop ik maar dat hij niet dezelfde weg gaat bewandelen als Boilesen. Groot talent --> veel blessureleed --> nooit meer het nivo halen als voor de blessures. Boilesen is daarnaast nog wat verder afgegleden.

Fischer moet eerst maar eens echt 100% wedstrijdfit worden en hopelijk vind hij zijn drive terug van zijn debuutjaar maar ik ben er bang voor.

PostPosted: 01 Sep 2015 15:10 
Erelid

Misschien dat het nog wat wordt als reserve spits dit seizoen. Op links vind ik het helemaal niks tot nu toe, terwijl hij er vorig jaar in de spits nog wel wat in schoot aan het eind.

PostPosted: 01 Sep 2015 23:57 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
Liet toch wat leuke dingen zien in dat kwartiertje hoor. Mooie actie tot de achterlijn en voortrekken en nog een mooi balletje. Geef hem maar een kans tegen Twente en Sinkgraven naar het middenveld.

maar een beet're club dan deze is er niet!

PostPosted: 25 Oct 2015 19:54 
Erelid

(Terecht) zeer kritisch op spitsenbeleid De Boer:

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2015/10 ... -in-spits/
“Woensdag in de beker tegen Feyenoord zal ik niet in de spits staan. Dat doen we niet bij Ajax, dat we twee keer achter elkaar met dezelfde spits spelen.”

PostPosted: 25 Oct 2015 20:13 
Erelid

Of het netjes is is de vraag, maar het is wel eens fijn dat iemand tegen de trainer in gaat.

PostPosted: 01 Nov 2015 16:01 
Erelid

Heerlijke assist :343:.

PostPosted: 09 Dec 2015 13:25 
Columnist

Droomaankoop: Wim Jonk
Fischer moet nu gewoon eens simpel blijven spelen, dan is hij veel meer van waarde dan dat irritante lopen met de bal wat resulteert in balverlies of ballen naar niks. Als hij dan ook voor de goal nog eens die oogkleppen af kan houden en rustig blijft, dan hebben we er op jaarbasis 20 doelpunten bij waar hij bij betrokken is.
Tegen Heerenveen leek het kwartje eindelijk gevallen, speelde z'n man uit en gaf gewoon voor op z'n medespelers.
Helaas vond hij zelf dat hij ook weer goed was en dacht hij weer het vedette spel te kunnen spelen met de bal aan zijn voet.
Dat werd na een paar keer meteen weer afgestraft, want hij was de gene die ging lopen met de bal toen iedereen voor de bal stond.
Vervolgens geeft Veltman een zwakzinnige bal terug op Cillessen en daar hebben we de tweede tegengoal.

PostPosted: 11 Dec 2015 12:07 
Beheerder

Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
HSV zat op de tribune voor Dijks en Fischer. Volgens Bild waren ze ook voor Cerny in Amsterdam.
Dream on, HSV.
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2015/12 ... -en-dijks/

PostPosted: 11 Dec 2015 13:54 
Erelid

Dream on, Mike Verweij.

PostPosted: 13 Jan 2016 09:25 
Erelid

http://www.vi.nl/nieuws/ik-begon-te-twi ... -halen.htm

PostPosted: 05 Mar 2016 13:47 
Erelid

Contract tot 2017. Deze zomer zal dus een beslissing moeten vallen over hem. Het wordt dus verkopen of verlengen.

Wat denken jullie over deze speler? Liet ooit zien een veelbelovend talent te zijn. De laatste tijd laat hij echter niet veel meer zien... Te weinig snelheid en een echte actie voor een echte buitenspeler. Redelijke techniek en passing, echter af en toe oogkleppen op.

Ik zou het zonde vinden om hem te laten gaan. Echter denk ik dat je met Andersen zijn opvolger al binnenhaalt (Die de concurrentie met Younes dan kan aangaan).

Fischer moet het dit jaar nog laten zien het in zich te hebben, anders is het toch doorselecteren uiteindelijk denk ik...

Lastig, lastig...

PostPosted: 05 Mar 2016 15:56 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Kan het voor Ajax kwaad om te verlengen? Misschien wordt het nog iets, misschien niets. Nu levert hij in ieder geval niets op en het is een leuk ventje met potentie.

PostPosted: 05 Mar 2016 16:14 
Erelid

Ik vind het ook een moeilijke, maar ik denk dat het einde verhaal is na dit seizoen als je kijkt hoe de selectie er aanvallend uit komt te zien volgend seizoen.

PostPosted: 05 Mar 2016 19:32 
Erelid

AFCA Niels wrote:
Ik vind het ook een moeilijke, maar ik denk dat het einde verhaal is na dit seizoen als je kijkt hoe de selectie er aanvallend uit komt te zien volgend seizoen.
Als FdB volgend jaar nog coach is, scheiden de wegen. Komt er een nieuwe trainer, kan Fischer nog wel een interessante speler worden! Er zit nog wel potentie in, maar FdB krijgt dat er i.i.g. niet uit! Ligt er ook aan of Younes deze zomer te behouden valt!

PostPosted: 05 Mar 2016 22:28 

Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
murdoch01 wrote:
AFCA Niels wrote:
Als FdB volgend jaar nog coach is, scheiden de wegen. Komt er een nieuwe trainer, kan Fischer nog wel een interessante speler worden! Er zit nog wel potentie in, maar FdB krijgt dat er i.i.g. niet uit! Ligt er ook aan of Younes deze zomer te behouden valt!
Ik heb hier overigens serieus over na zitten denken. Alle spelers onder de Boer op een rijtje, en dan kijken wie er onder hem echt beter zijn geworden. Wel wat eisen er aan stellen, want je kunt bijvoorbeeld Babel niet daar onder scharen. Of Gudelj al.

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 05 Mar 2016 22:41 
Erelid

Keepers:
Cillessen

Verdedigers:
Vertonghen
Veltman
Riedewald
Tete

Middenvelders:
Anita
Blind
Bazoer
De Jong
Klaassen

Aanvallers:
Schöne

Dit is wat ik kan bedenken zo snel.

Vooral aanvallend valt het tegen als je ziet hoe belachelijk veel spelers daar al wel niet gespeeld hebben.

PostPosted: 05 Mar 2016 22:45 

Dan zou ik Vertonghen, Riedewald, Tete, De Jong en Schone persoonlijk al weglaten.

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 05 Mar 2016 22:59 
Erelid

Ik niet.

PostPosted: 05 Mar 2016 23:01 

Vertonghen heeft een constant niveau gehaald onder de Boer (was zelfs een half jaar wat minder vond ik), Tete vind ik persoonlijk nog te kort (speelt nog geen seizoen onder de Boer), De Jong is niet gegroeid (was alleen echt goed onder Jol, dat niveau haalde hij niet meer onder de Boer) en Schone is niet beter geworden. Die is een periode belangrijk geweest door af en toe een vrije trap binnen te schieten.

Riedewald vond ik in eerste instantie ook te kort, maar bedacht me ineens dat hij al ongeveer 2 seizoenen onder de Boer speelt. I'll give you that.

PostPosted: 05 Mar 2016 23:15 
Erelid

In mijn herinnering was Vertonghen juist in zijn laatste jaar (onder De Boer) veruit het beste, in vergelijking met zijn eerdere jaren.

Was vergeten dat De Jong onder Jol inderdaad een zeer goed seizoen draaide. Heb je gelijk in dan.

Schöne was in die lange periode (jaren) dat ie belangrijk was veel beter dan toen hij binnen kwam bij Ajax. Vind ik dus wel beter geworden.

Tete... Tsja, hangt van je criteria af.

Blijf erbij dat het vooral opvallend is dat vooral aanvallers nauwelijks verbeteren onder De Boer en ik denk dat wij het wat dat betreft dan ook eens zijn. Om terug te komen op het onderwerp: Fischer is inderdaad ook niet beter geworden, terwijl er genoeg potentie in zat en zit. De vraag is of dat door De Boer komt, door pech (blessure en vervolgens Younes voor zich) of door zichzelf (te veeleisend, etc.).

PostPosted: 22 Mar 2016 23:42 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Fischer zou eigenlijk een jaar uitgeleend moeten worden aan een club als Heerenveen, Twente of Groningen. Hij moet een seizoen lang kunnen spelen en dat gaat hem nu bij Ajax niet lukken met Younes. Dan heb je als reserve spelers nog Cerny of eventueel zelfs nog Menig die Fischer zijn rol kunnen overnemen. Zelfs Nouri zou nog linksbuiten kunnen spelen.

PostPosted: 23 Mar 2016 00:21 
Erelid

Fischer heeft de kans gekregen om een seizoen lang in de basis te staan maar heeft die niet gepakt.

PostPosted: 23 Mar 2016 00:44 

Na z'n goede debuutseizoen heeft-ie niet bevestigd in z'n tweede jaar, wat geen schande is, en is er vervolgens dik een jaar uit geweest. Funest natuurlijk. Sowieso, maar helemaal op die leeftijd. En als je dan terug bent is het maar de vraag 'hoe', dat hakt er ook mentaal in zo'n blessure (hetzelfde geldt voor Boilesen). Dus of je nu helemaal kunt spreken van een jaar de kans...

Zonde dit. Het is een goed ventje met een Ajax-kop erop, maar hij is voorbijgestreefd.

Post new topic  Reply to topic  [ 530 posts ]  Previous   1 16 17 18 19 20 22  Next

All times are UTC+02:00