Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 299 posts ]  Previous   1 8 9 10 11 12
Author Message
 Post subject: Re: Ryan Babel
PostPosted: 22 Feb 2020 10:02 
Erelid

Fernando Redondo wrote:
Waarom dan geen extra buitenspeler aangetrokken in de zomer?
Op zich mee eens inderdaad. Al weet ik ook nog dat we in de zomer wel vonden dat de voorste vier posities al wel heel luxe bezet waren. Vroegen ons toen al af wie er de dupe zouden worden. Het houdt helaas ook een keer op met de dubbele bezetting bij teams als Ajax.
Fernando Redondo wrote:
En dan kom je bij Babel uit. Sorry maar volgens mij is er dan wel iets beter te halen.
Ik snap dat dit niet de meest ideale tijd is om spelers aan te trekken maar ik had liever een speler gehad, die dan voor de toekomst gehaald zou worden.
Maar die speler had er juist in het begin direct moeten staan. Had je weer de discussie gehad ‘cruciale fase competitie en Europa en we vervangen Neres met iemand die er niet direct kan staan’.

PostPosted: 22 Feb 2020 15:26 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Jnp wrote:
Fernando Redondo wrote:
Op zich mee eens inderdaad. Al weet ik ook nog dat we in de zomer wel vonden dat de voorste vier posities al wel heel luxe bezet waren. Vroegen ons toen al af wie er de dupe zouden worden. Het houdt helaas ook een keer op met de dubbele bezetting bij teams als Ajax.
Fernando Redondo wrote:
En dan kom je bij Babel uit. Sorry maar volgens mij is er dan wel iets beter te halen.
Ik snap dat dit niet de meest ideale tijd is om spelers aan te trekken maar ik had liever een speler gehad, die dan voor de toekomst gehaald zou worden.
Maar die speler had er juist in het begin direct moeten staan. Had je weer de discussie gehad ‘cruciale fase competitie en Europa en we vervangen Neres met iemand die er niet direct kan staan’.
Ze hebben in de zomer ook de selectie klein gehouden om de jeugd een kans te geven. Lang voldoet dan niet. Als je dan een Nederlands Elftal speler voor de voorhoede kan halen, dan lijkt dat gewoon een logische transfer. Je zou verwachten dat hij er sneller zou staan, maar laatst hoorde ik hem opeens ook over pijntjes etc. misschien heeft hij dat eerst wel verborgen gehouden om de transfer mogelijk te maken.

PostPosted: 23 Feb 2020 11:51 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Jnp wrote:
Fernando Redondo wrote:
Fernando Redondo wrote:

Dat de selectie kompleet zou zijn ben ik grotendeels mee eens maar ik heb altijd geroepen om een extra buitenspeler met diepgang zoals al eerder aangegeven waarom.

En ik zou nooit bij Babel zijn uitgekomen omdat die simpelweg tekort komt voor Ajax. Hij is wat in de picture gekomen door Oranje (ook door gebrek aan beter) maar als je alle interlands onder Koeman bekijkt, zitten er ook maar een paar goede wedstrijden bij van Babel. En dat is typerend voor hem. Hij mist gewoon teveel om te slagen hier ondanks zijn ervaring.

Ik ben door vele voor gek verklaard maar ik had Lang gehouden en (ook) Traore een kans gegeven. Dat laatste gebeurd nu en Lang heeft tot nu toe meer laten zien bij Ajax dan Babel tot dusver.

PostPosted: 23 Feb 2020 17:17 

Ajax heeft gegokt op Ryan en verloren. Maakt continu verkeerde keuzes, foutieve aannames, staat vaak verkeerd en is niet balvast. Ontpopt zich nu tot een van de zwakste schakels in het elftal.

PostPosted: 23 Feb 2020 20:06 
Erelid

Ajax heeft gegokt op Ryan en verloren. Maakt continu verkeerde keuzes, foutieve aannames, staat vaak verkeerd en is niet balvast. Ontpopt zich nu tot een van de zwakste schakels in het elftal.
Wat jij zegt, doet hij al vanaf hij vertrokken is bij Ajax. Hij heeft èèn kunstje en dat lukt zelfs niet. Bij Oranje speelt hij om de vuile meters van Depay op te vangen. Daar heeft hij misschien 1 a 2 leuke wedstrijdjes gespeeld maar daar moet je doorheen kijken. Daarnaast heeft hij vaak gespeeld in teams, die verdedigend spelen waardoor Babel veel meer ruimte voor zich heeft. Dan is hij beter maar ook niet goed genoeg bij Ajax.

PostPosted: 28 Feb 2020 08:30 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Toen leek het een slimme greep om hem als extra speler erbij te halen..
Nu denk ik, MANMANMAN, wat is dat een treurige speler..Niets, maar dan ook echt niets deed hij goed…Laat dan Danilo maar basis staan in plaats van deze drol, die liet af en toe nog wat leuks zien.

PostPosted: 28 Feb 2020 15:43 

Speelde gisteren verstoppertje, wou niet graag aan de bal komen. Dat is dan een van de routiniers die het voorbeeld zou moeten geven. Gaf zelf al toe gisteren dat ie over zijn hoogtepunt heen is en dat van hem niet moet worden verwacht dat ie het elftal bijstuurt. Had dat maar gezegd voordat je we huurden.

PostPosted: 28 Feb 2020 16:13 
Erelid

Had dat maar gezegd voordat je we huurden.
Hoezo?
Dat weet je toch?

Sorry hoor maar ik ben hier vaak voor gek verklaard, dat ik Babel geen verantwoorde logische versterking vond. Ik vind het gek, dat vele dit niet zagen want kijk zijn carriere er maar op na. Maar een paar goede wedstrijdjes in Oranje wil zeggen, dat je dan wel goed genoeg bent?
In zijn hele loopbaan is hij ook nooit in aanmerking gekomen voor Oranje en juist in een tijdperk, dat Oranje qua aanvallers heel krap zit, wordt ie opgeroepen.

Het gaat mij niet om gelijk hebben of niet maar sommige dingen kun je vooraf zien aankomen.
Dit is er zo eentje.

PostPosted: 28 Feb 2020 17:13 

Magallan is er ook zo eentje. Weet je nog? Die speler waar jij het helemaal in zag zitten?

We weten jouw mening nu wel, en dat is prima. Maar kap eens met op dagniveau lappen tekst te droppen over hoe goed jij wel niet zag hoe slecht Babel is. We weten het nu wel.

PostPosted: 28 Feb 2020 18:04 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Die zelfpijperij is inderdaad vermoeiend, zeker gezien de missers die FR zelf ook produceert. Dat siert je niet, die zelfbevlekking van hier tot ginder omtrent Babel.

Verder moeten we het voorlopig maar doen met Babel. Want zolang Neres, Labyad en Ziyech in de lappenmand zitten hebben we weinig keus. Tadic moet in de spits. Danilo is niet beter op de flank en uiteindelijk zou evt. Dest op rechtsbuiten nog een optie zijn als Mazraoui fit is. Maar ook dat is lood om oud ijzer denk ik. Allemaal maar noodverbandjes.

PostPosted: 28 Feb 2020 19:04 
Erelid

Snake wrote:
Magallan is er ook zo eentje. Weet je nog? Die speler waar jij het helemaal in zag zitten?
Wel alles in zijn context houden aub. Magallan was bij Boca helemaal niet zo'n slechte speler maar waar ik me altijd aan stoor is dat spelers zo snel afgebrandt worden. Ik zeg niet dat jij dit deed maar voordat hij kwam was hij al een miskoop puur op basis van fora van Boca. Hij heeft zeker kwaliteiten maar dan nog moet je maar afwachten of dit past en valt binnen Ajax.
We weten jouw mening nu wel, en dat is prima. Maar kap eens met op dagniveau lappen tekst te droppen over hoe goed jij wel niet zag hoe slecht Babel is. We weten het nu wel.
Dan lees je het toch niet ;)

Maar goed ik zal er mee stoppen maar de andere kant van het verhaal is wel als je vanaf minuut 1 een andere afwijkende mening hebt je hier ook met de grond gelijk wordt gemaakt.

PostPosted: 01 Mar 2020 11:23 
Erelid

Ik ben overigens ook wel benieuwd naar de zelfreflectie van Babel.

Babel is terug gekomen om zijn kansen op het EK te vergroten maar Koeman ziet nu wekelijks, dat deze Babel eigenlijk ook niet goed genoeg is. Alleen Koeman wijzigt niet zoveel normaal gesproken maar Babel zal zelf toch ook wel zien, dat het beter moet? Misschien dat deze prikkel bij hemzelf nog wat teweeg kan brengen en hij alsnog van waarde kan zijn.

Alleen wordt het voor hemzelf wel moeilijker als Promes, Labyad en zeker Neres weer aansluiten.
Zijn minst slechte positie is linksbuiten en juist daar staat Promes die echt veel beter presteert.

PostPosted: 01 Mar 2020 12:17 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Iemand met van die gekke roze haren heeft geen zelfreflectie.

PostPosted: 04 May 2020 13:51 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Babel kijkt terug op laatste Ajax-periode: “Ik had meer kunnen brengen”
https://www.ajaxinside.nl/babel-kijkt-t ... n-brengen/

PostPosted: 04 May 2020 18:16 
Erelid

Verander dat 'kunnen maar in 'moeten'.

PostPosted: 08 May 2020 20:19 
Beheerder

Schimmelpenninck walgt van Babel: ‘Schaamteloos, en klassiek voor nieuw geld’
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371610

PostPosted: 08 May 2020 22:29 

343 wrote:
Schimmelpenninck walgt van Babel: ‘Schaamteloos, en klassiek voor nieuw geld’
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371610
Lol, oud geld zoals de Oranjes of de Belgische oud koning met Congo, zijn inderdaad lichtpunten in de beschaving.

PostPosted: 09 May 2020 13:57 
Erelid

Ehm, dus alleen mensen uit de middenklasse mogen zo'n boek lezen? Hoe zit dat Rutger?

PostPosted: 09 May 2020 14:48 

Of hoe zit het dat Landgoederen van de familie Schimmelpenninck (volgens Wikipedia ) die onder de NSW-regeling vallen waardoor er geen erfbelasting of overdrachtsbelasting betaald word. Lagere WOZ waarde, lagere inkomsten belasting etc.

PostPosted: 30 Jun 2020 12:12 
Beheerder

Officieel uitgezwaaid door AJAX. Doei.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/93 ... omst-.html

PostPosted: 30 Jun 2020 12:14 
Erelid

Het waren zes teleurstellende maanden.

PostPosted: 30 Jun 2020 12:19 

Inderdaad, hij was een enorme flop. Tegen mijn verwachtingen in.

PostPosted: 30 Jun 2020 13:59 

Zijn uitspraken vielen me nog het meest tegen dat hij niet goed tot zijn recht zou zijn gekomen omdat het team niet goed draaide. Ja als het team het goed deed had Noa Lang ook wel kunnen spelen, die pas je dan ook zo in. Je bent 33 jaar oud, wilt als ervaren speler mee naar het EK en dan kan je jezelf niet in je kracht laten spelen omdat het team niet draait?

Met de terugkeer van Robben kan zijn EK ook nog wel eens in het water vallen, want die speelt aan de rechterkant waar meer ruimte is voor een extra speler en brengt ook ervaring. Links heb je ook Kluivert, Danjuma, Gakpo, Malen eventueel.

PostPosted: 30 Jun 2020 22:07 
Erelid

De statistieken van Babel:

9 wedstrijden. 712 minuten totaal, 1 doelpunt en 1 assist.

Zegt genoeg.

Post new topic  Reply to topic  [ 299 posts ]  Previous   1 8 9 10 11 12

All times are UTC+02:00