Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 603 posts ]  Previous   1 21 22 23 24 25  Next
Author Message
 Post subject: Re: Daley Sinkgraven
PostPosted: 11 Mar 2019 09:30 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Snake wrote:
geenidee4 wrote:
Erger me toch wel aan zijn spel. Zo ontzettend veel gaat achteruit, en als hij een keer leuk naar voren draait levert hij de bal weer simpel in. Ik zie in hem echt nog geen basisspeler. Of ligt het aan de positie waarop hij invalt?
Ergerde ik me ook aan. Dan krijg je de kans, en dan speel je zo op safe. Van invallers verwacht ik echt veel meer. Dit was niks. Eigenlijk tot op heden nog geen enkele keer iets laten zien als linksback onder Ten Hag.
Ik Appte al naar een vriend dat zoals hij inviel ik ook wel mee kan doen.

PostPosted: 11 Mar 2019 12:21 

marx wrote:
Wat was hij vreselijk slecht. Bosz heeft meer kapot gemaakt dan je lief is door hem om te turnen tot linksback. Sinkgraven kan niet dekken, kan niet op snelheid corrigeren, heeft geen sliding in huis. In niks is het mannetje een verdediger. Hij is een nog slechtere linksback dan de man van 18 miljoen.
Hij viel gisteren heel matig in, maar onder Bosz was hij gewoon goed. En dat hij zoals jij zegt niet kan dekken, geen snelheid en sliding heeft kon je gisteren helemaal niet zien. Die zaken hoefde hij gisteren helemaal niet te gebruiken. Juist het gebrek aan initiatief was belabberd.
Zoals gebruikelijk weer een onzinnige bijdrage van onze nec'er.

PostPosted: 16 Apr 2019 23:57 

Goeie pot vandaag.. zwakte van Ten Hag om hem niet eerder minuten te geven. Ik snap dat Nico hoger in de pikorde staat, maar net als Veltman, had hij eerder, en vooral méér minuten kunnen maken.. dikke pluim voor vandaag!

PostPosted: 17 Apr 2019 00:12 
Erelid

Werd wel beetje bang toen hij erin kwam, maar heeft bijna niets weggegeven. Prima pot.

PostPosted: 17 Apr 2019 00:36 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Jnp wrote:
Werd wel beetje bang toen hij erin kwam, maar heeft bijna niets weggegeven. Prima pot.
Ik niet omdat Singraven een goede voetballer is en Juve zonder rechtsbuiten speelt. Dan vang je iemand op en dat kan hij gewoon. Als Juve met een pure buitenspeler zou spelen is het een ander verhaal. In dit soort wedstrijden onder deze omstandigheden kun je hem zo opstellen. Is wel gebleken vandaag.

PostPosted: 17 Apr 2019 00:50 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Vergeet niet dat hij echt nul wedstrijdritme heeft he. Dit is waanzinnig knap.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 17 Apr 2019 01:09 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Jnp wrote:
Ik niet omdat Singraven een goede voetballer is en Juve zonder rechtsbuiten speelt. Dan vang je iemand op en dat kan hij gewoon. Als Juve met een pure buitenspeler zou spelen is het een ander verhaal. In dit soort wedstrijden onder deze omstandigheden kun je hem zo opstellen. Is wel gebleken vandaag.
Moet er niet aan denken als hij Douglas Costa tegenover zich had gehad. Maar speelde inderdaad erg goed.

PostPosted: 17 Apr 2019 02:01 
Erelid

Goeie pot vandaag.. zwakte van Ten Hag om hem niet eerder minuten te geven. Ik snap dat Nico hoger in de pikorde staat, maar net als Veltman, had hij eerder, en vooral méér minuten kunnen maken.. dikke pluim voor vandaag!
Zwakte? Hij was in voorgaande wedstrijd echt heel héél slecht.

PostPosted: 17 Apr 2019 09:03 

Vind hem altijd al een typische AJAX voetballer. Hele mooi technische speler. Begon te twijfelen na zij blessures. Zeker na zijn slechte invalbeurt tegen Fortuna. Is geen echte back. Een beetje zoals Maxwell. Die had het ook altijd moeilijk tegen echte vleugelspelers. Denk dat je per wedstrijd moet kijken of je hem benut. In sommige wedstrijden kan hij met zijn spel iets extra's toevoegen.
Gisteren in ieder geval prima.

PostPosted: 17 Apr 2019 09:45 

Jnp wrote:
Dit had ik ook, hoewel hij de doortastendheid en energie mist die Nico in de wedstrijd legt heeft hij het toch heel verdienstelijk gedaan, sjappoo.

PostPosted: 17 Apr 2019 09:59 

Ik heb echt in een achtbaan gezeten met wat ik vond van Sinkgraven, maar hij stond er op het moment supreme. Zeer knap. Deed geen domme dingen, precies waar ik hoopte. Man voor je houden, naar bal blijven kijken, niet dom instappen ofzo, gewoon wachten, geconcentreerd blijven, in balbezit hoog durven staan, voetballend bijdragen. Per-fect. Complimenten.

PostPosted: 17 Apr 2019 11:17 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Heel erg knap hoe hij is ingevallen. Had het moeilijk, maar herpakte zich snel. Deed precies wat hij moest doen, stond positioneel veel beter in de tweede helft. Weinig bijgedragen aanvallend maar dat hoefde ook niet.
Als je zo'n team hebt waarin de spelers met minder kwaliteit gewoon prima meedraaien en hun taken uitvoeren, en je hebt daarnaast een paar klasbakken, dan kun je heel ver komen.

PostPosted: 17 Apr 2019 14:27 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Niks op aan te merken maar hij werd ook niet echt onder druk gezet. Wel bijzondere wissel met Magallan. Had verwacht dat hij Schöne eruit zou halen voor Magallan.

PostPosted: 17 Apr 2019 14:48 
Erelid

Sinkgraven zat helemaal stuk. Is ook wel logisch, zonder wedstrijdritme even een kwartfinale Champions League spelen.

PostPosted: 17 Apr 2019 15:27 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
GJ1402 wrote:
Niks op aan te merken maar hij werd ook niet echt onder druk gezet. Wel bijzondere wissel met Magallan. Had verwacht dat hij Schöne eruit zou halen voor Magallan.
Onder druk kan hij wel aan. Is voetballend prima, maar dat hij verdedigend, ook in de duels, zo overeind zou blijven had ik niet verwacht.

PostPosted: 18 Apr 2019 23:59 
Erelid

guy_ajax wrote:
Moet er niet aan denken als hij Douglas Costa tegenover zich had gehad. Maar speelde inderdaad erg goed.
Eens. Dan had je hem niet op moeten stellen. Van de andere kant wie wel? Blind is ook geen klassieke back en Mazraoui heeft ook heel veel moeite met echte buitenspelers.

PostPosted: 09 May 2019 08:57 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Ik vond hem echt fantastisch invallen. Speelde naar zijn kunnen, gaf alles, zorgde nog voor frisheid bij een counter op het eind. Had dit echt niet verwacht van deze jongen. Hulde.

PostPosted: 09 May 2019 09:43 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
geenidee4 wrote:
Ik vond hem echt fantastisch invallen. Speelde naar zijn kunnen, gaf alles, zorgde nog voor frisheid bij een counter op het eind. Had dit echt niet verwacht van deze jongen. Hulde.
Vond je dat serieus? Door jou begin ik nu te twijfelen want ik vond hem werkelijk dramatisch. Zeker op het begin verloor hij hopeloos de bal.

PostPosted: 09 May 2019 09:45 
Erelid

Ik vond hem fantastisch. Echt een geweldige invalbeurt.

Ik heb hem op twee foutjes kunnen betrappen: een keer een lange bal naar voren terwijl dat helemaal niet nodig was en een keer dat hij de bal verloor doordat hij iets te traag handelde.

Maar verder was hij heel fel, zat overal goed tussen en leidde inderdaad nog een paar counters in.

PostPosted: 17 May 2019 08:43 
Beheerder

Bosz meldt zich voor Sinkgraven.
https://www.ajaxinside.nl/bayer-leverku ... inkgraven/

PostPosted: 17 May 2019 09:09 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Mooie club voor hem. Ondanks dat ik het nog steeds een goede voetballer vind die bij Ajax vooral ook veel pech heeft gehad denk ik wel dat hij een gewaardeerd speler kan worden bij Leverkusen.

PostPosted: 17 May 2019 09:09 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Als aan dit soort spelers nu ook al getrokken wordt, dan wordt het smullen voor jou deze zomer Toby. :P

Ik zou hem er zelf bijhouden als die Martinez een centrale verdediger is.

PostPosted: 17 May 2019 09:33 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Vanwege zijn blessuregevoeligheid moet je hem gewoon laten gaan, wat je wel nodig hebt is een volwaardige back up voor Tagliafico. Bakker vertrekt ook. Liefst dus een speler onder de 22 die in Jong Ajax nog aan de slag kan.

PostPosted: 17 May 2019 09:49 

Heeft veel blessurepech gehad. Ik vind hem een echte AJAX speler, ben erg gecharmeerd van hem. Technisch zeer begaafd.
Is jammer als hij vertrekt. Ik ben het met Bosz eens. Als hij fit blijft kan hij in een bepaald systeem de absolute top halen. Hoop voor hem dat hij fit blijft en gun hem veel succes.

PostPosted: 17 May 2019 09:57 
Beheerder

DeRuit wrote:
Als aan dit soort spelers nu ook al getrokken wordt, dan wordt het smullen voor jou deze zomer Toby. :P

Ik zou hem er zelf bijhouden als die Martinez een centrale verdediger is.
Ja. :) Ik had al de sterke hoop. En die wordt alleen maar versterkt door de uitspraken van Ten Hag dat hij op zoek is naar dynamische middenvelders en snelle buitenspelers.

Ben het ook eens dat AJAX dan een vervanger moet halen voor Sinkgraven.

Post new topic  Reply to topic  [ 603 posts ]  Previous   1 21 22 23 24 25  Next

All times are UTC+02:00