Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 286 posts ]  Previous   1 8 9 10 11 12
Author Message
 Post subject: Re: Hassane Bandé
PostPosted: 22 Jan 2020 14:18 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
DeRuit wrote:
Voor 1.5 jaar verhuurd aan FC Thun in Zwitserland waarschijnlijk.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-stuurt-ba ... witserland
Maakt de nood voor een vleugelspeler in Jong Ajax nog wat groter. Zelfs groter dan bij het 1e.
Want? Jong Ajax hoeft niet te presteren. Schuif maar gewoon een jeugdspeler door.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 22 Jan 2020 14:29 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ben ik niet met je eens want Ajax zit helemaal niet ruim in pure buitenspelers.

Unuvar is pas 16 en Hanssen 17. Dat is al rijkelijk jong voor Jong Ajax.
Daarnaast hebben ze niemand. Ja Timber maar dat is eigenlijk ook geen specifieke buitenspeler.
Bande speelde nooit en Kuhn wordt verhuurd. Misschien allebei niet goed genoeg voor de toekomst maar dan moet of had je allang moeten ingrijpen.

Het is des te opmerkelijker dat een andere profclub Bande wel wil want wie wil er nu een niet fitte speler huren. Lijkt me dus dat ie wel fit is maar niet fit genoeg voor Jong Ajax maar wel voor een andere club. Vreemde situatie.

Als je nog verder kijkt. Grote kans dat Ziyech en Neres vertrekken. Babel heeft een huurcontract. Lang is verhuurd en is afwachten hoe die het gaat doen, Labyad overtuigd niet. Blijft er verrekte weinig over voor volgend jaar voor zowel het eerste als Jong Ajax.

PostPosted: 22 Jan 2020 15:32 

Ben ik niet met je eens want Ajax zit helemaal niet ruim in pure buitenspelers.

Unuvar is pas 16 en Hanssen 17. Dat is al rijkelijk jong voor Jong Ajax.
Daarnaast hebben ze niemand. Ja Timber maar dat is eigenlijk ook geen specifieke buitenspeler.
Bande speelde nooit en Kuhn wordt verhuurd. Misschien allebei niet goed genoeg voor de toekomst maar dan moet of had je allang moeten ingrijpen.

Het is des te opmerkelijker dat een andere profclub Bande wel wil want wie wil er nu een niet fitte speler huren. Lijkt me dus dat ie wel fit is maar niet fit genoeg voor Jong Ajax maar wel voor een andere club. Vreemde situatie.

Als je nog verder kijkt. Grote kans dat Ziyech en Neres vertrekken. Babel heeft een huurcontract. Lang is verhuurd en is afwachten hoe die het gaat doen, Labyad overtuigd niet. Blijft er verrekte weinig over voor volgend jaar voor zowel het eerste als Jong Ajax.
Geen nood. Onze Marc regelt het wel. :lol:

PostPosted: 22 Jan 2020 15:41 
Erelid

Ik denk dat ze gewoon ruimte maken zodat Hansen en Unuvar de buitenposities bij Jong Ajax gaan innemen het komende half jaar en enigszins worden klaargestoomd om volgend jaar al een rol van betekenis bij de 1e selectie te kunnen gaan vervullen (wat die rol mag zijn hangt natuurlijk af van hun ontwikkeling).

PostPosted: 22 Jan 2020 16:04 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Ik denk dat ze gewoon ruimte maken zodat Hansen en Unuvar de buitenposities bij Jong Ajax gaan innemen het komende half jaar en enigszins worden klaargestoomd om volgend jaar al een rol van betekenis bij de 1e selectie te kunnen gaan vervullen (wat die rol mag zijn hangt natuurlijk af van hun ontwikkeling).
Zou ik wel raar vinden. Unuvar is meer een 10. Hansen snap ik nog wel, al is dat eigenlijk een spits.

PostPosted: 22 Jan 2020 16:58 
Erelid

Poeh verhuurt worden aan Thun. Dat is niet echt een stap in de goede richting. Best zorgelijk hoeveel geld er in de prullenbak belandt de laatste tijd. Als we op deze voet doorgaan zijn we financieel straks weer terug bij af.

PostPosted: 22 Jan 2020 17:38 

DeRuit wrote:
Zou ik wel raar vinden. Unuvar is meer een 10. Hansen snap ik nog wel, al is dat eigenlijk een spits.
Eens.

PostPosted: 22 Jan 2020 17:39 

AFCA Niels wrote:
Poeh verhuurt worden aan Thun. Dat is niet echt een stap in de goede richting. Best zorgelijk hoeveel geld er in de prullenbak belandt de laatste tijd. Als we op deze voet doorgaan zijn we financieel straks weer terug bij af.
Maar Marc doet het uitstekend. :lol:
Hij heeft het maar druk met het wegwerken van zijn eigen prutswerk.

PostPosted: 23 Jan 2020 11:33 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
DeRuit wrote:
Eens.
Zo zie ik het ook. Beide zijn niet echt specifieke buitenspelers en ik zie Unuvar ook liever als middenvelder. Hanssen kan in mijn ogen op beide posities en zal ook wat afhangen hoe hij zich ontwikkelt. Alleen vind ik ze nog vrij jong om ze een half jaar in Jong Ajax te zetten.

Ik denk, dat Jong Ajax ook met middenvelders als buitenspelers gaat spelen (Mendez). Brobbey kan ook meer gaan spelen waardoor die Danilo als buitenspeler opgesteld gaat worden.

PostPosted: 23 Jan 2020 14:02 

JFC kan eventueel ook nog als buitenspeler spelen, maar dat de spoeling dun wordt is een feit.
Lijkt me niet anders kunnen dan dat Ajax bezig is met een nieuwe speler(s).

PostPosted: 27 Jan 2020 12:24 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Bevestiging AJAX. Inderdaad verhuur voor anderhalf jaar. Die is dus afgeschreven.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bevestigt ... niet-terug

Post new topic  Reply to topic  [ 286 posts ]  Previous   1 8 9 10 11 12

All times are UTC+02:00