Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1389 posts ]  Previous   1 52 53 54 55 56  Next
Author Message
PostPosted: 06 Aug 2019 13:50 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
'Helinho niet aan de orde'

Hélio Júnio Nunes de Castro van São Paulo zou volgens een aantal geruchten op de lijst staan bij Ajax. Niets van waar, zegt Freek Jansen van het Algemeen Dagblad op zijn Instagram-kanaal. 'Het is momenteel niet aan de orde', aldus de Ajax-watcher.
Zeg dan verdorie eens hoeveel aankopen AJAX nog wil doen. Of heeft hij daar al antwoord op gegeven?

PostPosted: 06 Aug 2019 15:06 

343 wrote:
'Helinho niet aan de orde'

Hélio Júnio Nunes de Castro van São Paulo zou volgens een aantal geruchten op de lijst staan bij Ajax. Niets van waar, zegt Freek Jansen van het Algemeen Dagblad op zijn Instagram-kanaal. 'Het is momenteel niet aan de orde', aldus de Ajax-watcher.
Zeg dan verdorie eens hoeveel aankopen AJAX nog wil doen. Of heeft hij daar al antwoord op gegeven?
Ik denk dat Ajax bewust voorzichtig is met uitlekken van wat ze nog willen aantrekken. Zal grotendeels afhangen van wat er nog vertrekt uit de basis. Denk dat ze ook nog hopen dat Real last minute een doorbraak gaat krijgen met Pogba zodat Donny gewoon hier blijft.

PostPosted: 06 Aug 2019 15:11 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Helinho heeft het niveau niet. Gelukkig dat het niet klopt.
Als Neres vertrekt; Anthony. Ik blijf het zeggen!

PostPosted: 12 Aug 2019 11:42 
Beheerder

Nogmaals het bericht over Evjen. Anderlecht zou de beste papieren hebben, volgens Het Laatste Nieuws.
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~ab6b3a5f/

PostPosted: 12 Aug 2019 12:14 

343 wrote:
Nogmaals het bericht over Evjen. Anderlecht zou de beste papieren hebben, volgens Het Laatste Nieuws.
Geen nieuws mbt Antony? Of is het na het verlengen dan Ziyech helemaal van de baan?

PostPosted: 12 Aug 2019 12:27 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
343 wrote:
Die halen best wat spelers binnen.

PostPosted: 15 Aug 2019 11:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Calvin Stengs
Is die Antony echt zo goed? Op Youtube zie ik een leuke dribbelaar met weinig rendement die vaak als een stervende zwaan naar de grond gaat.

Toch best heftig om daar €30m voor neer te leggen.

PostPosted: 15 Aug 2019 12:13 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Dennis wrote:
Is die Antony echt zo goed? Op Youtube zie ik een leuke dribbelaar met weinig rendement die vaak als een stervende zwaan naar de grond gaat.

Toch best heftig om daar €30m voor neer te leggen.
Minus dat naar de grond gaan als stervende zwaan ben ik het met jou eens. Ik zie niet in waarom deze speler 30+ waard is. Als je er een Neres bedrag voor kan betalen zou ik het doen, maar 30 miljoen is van de zotte.

PostPosted: 18 Jan 2020 12:11 

Lang verhuurd aan Twente.
Goede zaak. Ik denk namelijk dat Lang het niet gaat redden in het eerste van Ajax.

PostPosted: 18 Jan 2020 12:37 
Erelid

Dan had je hem toch net zo goed nog een half jaartje hier kunnen houden?
Als ie het toch niet redt heeft verhuren ook weinig zin.

PostPosted: 18 Jan 2020 13:48 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ik denk, dat het ook een heel serieuze test is voor Lang zeker op mentaal gebied.

Ik vraag me af hoe Lang zich opstelt daar. Hij kan daar niet binnenlopen als de man van Ajax en denken, dat hij vanzelfsprekend in de basis komt te staan. Twente is een vreemdelingenlegioen en daar zal de negatieve spiraal naar beneden omgezet moeten worden.

Als Lang een half jaar een basisplaats kan afdwingen ben je al een heel eind. Alleen verwacht ik niet, dat hij volgend jaar in aanmerking komt voor een basisplaats bij Ajax. Maar Ajax moet wel echt verder kijken qua buitenposities en ik snap hun beleid ook niet echt.

Neres vertrekt zo goed als zeker.
Tadic staat steeds meer spits.
Ziyech is aanvallende middenvelder geworden.
Babel wordt nu een half jaar gehuurd.
Labyad ligt er nog uit maar heeft ook nog weinig laten zien.
Vanuit de jeugd komt er niks door (Sontje Hanssen is ook pas 17).

Heb je volgend jaar Promes, Labyad, Lang en Tadic.
Veel te weinig. Ook als Lang definitief zou doorbreken.

PostPosted: 18 Jan 2020 14:24 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Ik denk, dat het ook een heel serieuze test is voor Lang zeker op mentaal gebied.

Ik vraag me af hoe Lang zich opstelt daar. Hij kan daar niet binnenlopen als de man van Ajax en denken, dat hij vanzelfsprekend in de basis komt te staan. Twente is een vreemdelingenlegioen en daar zal de negatieve spiraal naar beneden omgezet moeten worden.

Als Lang een half jaar een basisplaats kan afdwingen ben je al een heel eind. Alleen verwacht ik niet, dat hij volgend jaar in aanmerking komt voor een basisplaats bij Ajax. Maar Ajax moet wel echt verder kijken qua buitenposities en ik snap hun beleid ook niet echt.

Neres vertrekt zo goed als zeker.
Tadic staat steeds meer spits.
Ziyech is aanvallende middenvelder geworden.
Babel wordt nu een half jaar gehuurd.
Labyad ligt er nog uit maar heeft ook nog weinig laten zien.
Vanuit de jeugd komt er niks door (Sontje Hanssen is ook pas 17).

Heb je volgend jaar Promes, Labyad, Lang en Tadic.
Veel te weinig. Ook als Lang definitief zou doorbreken.
Bande, Promes, Labyad en Lang als vleugelspelers. Babel heeft misschien wel oren naar langer blijven. Dan hoef je maar 1 speler er bij te halen voor het eerste.

PostPosted: 19 Jan 2020 16:36 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Is toch veel te weinig?

Lang ben je afhankelijk van dit half jaar.
Bande? Zie je die werkelijk nog als serieuze optie? Marin mag ook weg en Bande heeft nog minder laten zien dus volgens mij zien ze die niet als optie.
Labyad blijft leuk als wisselspeler en al vind ik hem een goede voetballer ik denk niet dat hij een vaste waarde als buitenspeler kan worden.
Promes is dan je enige zekerheid.

PostPosted: 19 Jan 2020 16:40 

Is toch veel te weinig?

Lang ben je afhankelijk van dit half jaar.
Bande? Zie je die werkelijk nog als serieuze optie? Marin mag ook weg en Bande heeft nog minder laten zien dus volgens mij zien ze die niet als optie.
Labyad blijft leuk als wisselspeler en al vind ik hem een goede voetballer ik denk niet dat hij een vaste waarde als buitenspeler kan worden.
Promes is dan je enige zekerheid.
Als ze weggaan moet je ze vervangen. Anders heb je met die aankoop 5 man voor 2 posities. Dat lijkt me voldoende ja. Als Bande niet voldoet, dan moet je hem verkopen en vervangen. Hetzelfde geldt voor Lang en als je Labyad kan verkopen voor een leuk bedrag en een vervanger kan halen dan zou ik dat ook doen. Maar jij gaf een lijstje van 4 spelers. Ik zie Tadic als spits, maar Bande is er ook nog Dan heb je toch voldoende voor 2 posities. Ik wist niet dat je met te weinig bedoelde dat ze niet goed genoeg zijn.

PostPosted: 25 May 2020 14:06 
Beheerder

Dilrosun flirt met Amsterdamse comeback: 'Ik zeg zeker geen 'nee' tegen Ajax'
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/92 ... ajax-.html

PostPosted: 25 May 2020 15:28 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Tsja.. werd in het begin op handen gedragen bij Hertha maar weet daar toch ook geen basisplek te veroveren. Wat heeft Ajax daar dan aan?

PostPosted: 25 May 2020 16:33 

Zie ik wel zitten eigenlijk. Mits schappelijke prijs en salaris uiteraard. Prima speler achter Promes, op rechts Neres en Antony. Centraal Tadic en Traore.

Zitten we voorin met een uitstekende dubbele bezetting. Komt op de vleugels ook niks aan volgens mij.

PostPosted: 25 May 2020 16:47 

de dominee wrote:
Zie ik wel zitten eigenlijk. Mits schappelijke prijs en salaris uiteraard. Prima speler achter Promes, op rechts Neres en Antony. Centraal Tadic en Traore.

Zitten we voorin met een uitstekende dubbele bezetting. Komt op de vleugels ook niks aan volgens mij.
Hij heeft in Januari bijgetekend volgens mij. Dus ik vermoed dat er geen schappelijk prijsje of salaris in zit. Op de vleugels heb je ook al Promes, Neres, Antony. Lang kan er spelen, Labyad kan er spelen, en Hansen en Pereira ook.

PostPosted: 25 May 2020 20:05 

Lang en Labyad zijn getest en hebben gefaald. Hansen is net 12 en mag eerst wel een jaartje Jong Ajax spelen voordat hij een serieuze optie kan worden voor het eerste in (oa) de CL.

PostPosted: 25 May 2020 20:36 

de dominee wrote:
Lang en Labyad zijn getest en hebben gefaald. Hansen is net 12 en mag eerst wel een jaartje Jong Ajax spelen voordat hij een serieuze optie kan worden voor het eerste in (oa) de CL.
Noa deed het erg goed bij Twente, zelfs de meest dreigende speler in de eredivisie in 2020 volgens mij. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=368940

Labyad, eens maar hij is er nog wel en wat hij tegen Utrecht deed ide toch prima voor back up?

Hansen ook al weer 18 en debuut gemaakt.

PostPosted: 26 May 2020 11:19 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
DeRuit wrote:
de dominee wrote:

Hij heeft in Januari bijgetekend volgens mij. Dus ik vermoed dat er geen schappelijk prijsje of salaris in zit. Op de vleugels heb je ook al Promes, Neres, Antony. Lang kan er spelen, Labyad kan er spelen, en Hansen en Pereira ook.
Dilrosun een jaar huren met optie tot koop lijkt mij een prima deal. Kan je hem de concurrentie met Lang en Antony aan laten gaan. Pereira verhuren aan Willem II of een andere Eredivisieclub.

PostPosted: 26 May 2020 12:21 

Antony is sowieso vooral een rechtsbuiten. Dilrosun linksbuiten.

PostPosted: 26 May 2020 16:10 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Je hebt Antony, Neres, en Promes op de flanken, Tadic kan ook nog eens op de flanken.
Vanuit de jeugd heb je ook nog Sontje Hansen. Nee, wat mij betreft niet nodig.

PostPosted: 26 May 2020 17:11 

Ik zie Ejuke graag komen. (Nog) geen grote naam. Maar heeft eigenlijk alles wat een buitenspeler moet hebben. Individuele actie met versnelling en diepgang. Imo veel geschikter dan Promes. Die heeft vooral geprofiteerd van Ziyech.
Ik ken zijn statistieken niet maar heb het vermoeden dat die voor een vleugelspeler van Heerenveen goed zijn. Vind hem altijd dreigend. Een plaag voor tegenstanders.

PostPosted: 26 May 2020 18:11 
Erelid

renemar wrote:
Ik zie Ejuke graag komen. (Nog) geen grote naam. Maar heeft eigenlijk alles wat een buitenspeler moet hebben. Individuele actie met versnelling en diepgang. Imo veel geschikter dan Promes. Die heeft vooral geprofiteerd van Ziyech.
Ik ken zijn statistieken niet maar heb het vermoeden dat die voor een vleugelspeler van Heerenveen goed zijn. Vind hem altijd dreigend. Een plaag voor tegenstanders.
Maar heeft wel veel oogkleppen op. Mist het inzicht voor het spel van Ajax, heeft vooral ruimte nodig. In de passing en qua schot ook niet goed genoeg.

Daarnaast zit Ajax met buitenspelers wel snor komend jaar, evenals in de spits. 1 of 2 hele goede middenvelders is wat we nodig hebben.

Post new topic  Reply to topic  [ 1389 posts ]  Previous   1 52 53 54 55 56  Next

All times are UTC+02:00