Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1096 posts ]  Previous   1 39 40 41 42 43 44  Next
Author Message
PostPosted: 04 Jan 2020 20:06 

Ik zou je niet zo fixeren op Nederlanders. Als er kwalitatief wat rondloopt die ook nog haalbaar blijkt: top. Maar niet gaan overdrijven. Van Drongelen, Riedewald, Denswil, Hoedt, Ozyakup... Dat is echt 3x niks met alle mogelijkheden die je nu hebt. Getuigt niet van veel ambitie.

PostPosted: 04 Jan 2020 20:10 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Snake wrote:
Ik zou je niet zo fixeren op Nederlanders. Als er kwalitatief wat rondloopt die ook nog haalbaar blijkt: top. Maar niet gaan overdrijven. Van Drongelen, Riedewald, Denswil, Hoedt, Ozyakup... Dat is echt 3x niks met alle mogelijkheden die je nu hebt. Getuigt niet van veel ambitie.
Dat weet ik, het was ook meer hypothetisch bedoeld als je het echt met Nederlanders wil oplossen.

Edit: ik vergeet natuurlijk Ihattaren als vervanger voor Ziyech. Die zie ik ook nog wel als mogelijk haalbaar.

PostPosted: 04 Jan 2020 23:46 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Snake wrote:
Eens, al snap ik wel dat Overmars vindt dat Nederlanders een lichte voorkeur genieten. Maar uiteindelijk draait alles om kwaliteit. Maar liever een Van Aanholt op linksback dan een buitenlander van hetzelfde niveau. Maar is die buitenlander net wat beter dan moet je ten alle tijden daar voor gaan. Je moet de lat wel hoog blijven leggen. Als je structureel wil aanhaken bij de beste 32 van Europa dan moet je geen genoegen nemen met spelers die 'wel oké' zijn. Dan moet je alleen voor de spelers gaan die echt een meerwaarde zijn voor het elftal.

In het lijstje dat jij noemt zie ik ook geen jongens die Nederlands zijn en van meerwaarde zijn. Maar in het rijtje Bergwijn, Propper, Van Aanholt en Ihatarren vind ik ze allen zeer welkom. Die zie ik graag komen.

PostPosted: 05 Jan 2020 10:26 

DeRuit wrote:
Volgend seizoen ga ik er vanuit dat v.d. Beek, (mogelijk)Ziyech, Neres, Tagliafico en Onana weggaan. Ik ga er nu nog vanuit dat Blind wel weer terugkomt volgend seizoen. Als we dat Nederlands in willen vullen dan zou ik het zo doen.

Onana:
Lastig omdat we niet weten hoe goed Varela nu eigenlijk is. Dat je wel geruchten hoort dat Ajax een keeper volgt lijkt er op te duiden dat hij toch niet goed genoeg is en Katorski en/of Scherpen ook niet goed genoeg voor 1e of 2e keeper. Dan zou je Bizot moeten halen als vervanger. Of wel gewoon gokken op Scherpen of Kotarski ( geen Nederlander, wel uit de opleiding)

Tagliafico:
Familla-Castillo schijnt het volgens verschillende jeugdvolgers goed te doen bij Jong Ajax en zou volgens hen gewoon gekocht moeten worden. Die kan dan mooi Tagliafico opvolgen.
Daarachter heb je Salah-Eddine of Dest / Mazraoui in geval van nood.

Ziyech moet je wel vervangen, want Jensen, Lang of Kuhn lijken er nog niet klaar voor helaas. Lang had een mooie opvolger kunnen zijn, maar dan moet hij wel stappen gaan zetten het komende half jaar.
Stengs zie ik niet komen. die lijkt me ten eerste te duur en ten tweede zit hij bij Raiola. Is Oguzhan Ozyakup een optie? Weet niet hoe haalbaar hij is, zit al erg lang bij Besiktas volgens mij.

Neres moet sowieso vervangen worden. Wat mij betreft mag Labyad ook weg, maar dan moet je nog minimaal twee vleugelspelers halen want in Jong lopen nu ook geen uitblinkers rond op de vleugels. Bergwijn lijkt mij onhaalbaar geworden. Heeft nog een contract tot 2023, zal vast geen misselijke duit verdienen en als hij dadelijk redelijk op het EK speelt dan is het buitenland er ook sneller bij. Als hij geen verdienstelijk EK speelt dan duurt het ook nog weer 2 jaar voordat het WK er is en dat lijkt me dan geen reden om vaker te spelen in Nederland. Hoe goed ze het nu doen weet ik niet, maar wat namen die ik zou kunnen opnoemen zijn dan Dilrosun of Danjuma a.k.a. Groeneveld. Als tweede vleugelspeler eventueel Chong ( transfervrij in de zomer ) en van Bergen dan.

V.d. Beek kan je opvangen met een verdediger en dan Blind doorschuiven. Als je dan Nederlands wil blijven zou ik denken aan van Drongelen, Riedewald of evt Denswil of Hoedt. Maar die laatste 3 ken ik niet echt als sturende spelers die Schuurs en Castillo dan kunnen begeleiden / sturen. Van de eerste weet ik niet hoe goed hij is. Het mooiste zou zijn Vertonghen, maar die lijkt dus te duur.
Anders zou je nog Ekkelenkamp kunnen proberen, maar die vind ik hetzelfde probleem hebben als v.d. Beek dat hij te weinig betrokken is in de opbouw. En daardoor weet ik ook niet hoe goed hij daarin is.

Huntelaar kan je makkelijk intern opvangen wat mij betreft.

TL;DR: Met Nederlanders zou ik het zo opvangen:
Onana -> Bizot of Scherpen/Kotarski
Tagliafico-> Castillo
V.d. Beek -> Vertonghen of Van Drongelen en Blind doorschuiven of Ekkelenkamp.
Ziyech -> Ozyakup
Neres -> Dilrosun of Danjuma met daarachter van Bergen of Chong
Huntelaar -> Traore en Danilo doorschuiven ( of anders Brobbey of Hansen ).
Lijst getuigt van zeer weinig ambitie. Je moet altijd proberen beter te worden. Deze namen volstaan dan niet. Sterker, je zet na 2019 weer een reuzenstap terug in kwaliteit.
Overmars zei dat de zaakwaarnemers van de grootste talenten die jongens bij AJAX willen stallen.
Daar zie ik niks van terug in zijn beleid. Maar dat verbaasd mij niet. Overmars heeft in 2018 goede zaken gedaan maar voor de rest is het enkele geslaagde acties vooral prutswerk wat hij levert.
Ik hoor overigens helemaal geen geruchten meer. Vind bovendien dat, als er spelers gehaald worden in deze maand, dat nu al rond zou moeten zijn. Nieuwe speler(s) zouden mee moeten zijn naar Qatar. Linksom of rechtsom, weer slechte beurt van onze smurf.

PostPosted: 05 Jan 2020 10:33 

renemar wrote:
DeRuit wrote:
Volgend seizoen ga ik er vanuit dat v.d. Beek, (mogelijk)Ziyech, Neres, Tagliafico en Onana weggaan. Ik ga er nu nog vanuit dat Blind wel weer terugkomt volgend seizoen. Als we dat Nederlands in willen vullen dan zou ik het zo doen.

Onana:
Lastig omdat we niet weten hoe goed Varela nu eigenlijk is. Dat je wel geruchten hoort dat Ajax een keeper volgt lijkt er op te duiden dat hij toch niet goed genoeg is en Katorski en/of Scherpen ook niet goed genoeg voor 1e of 2e keeper. Dan zou je Bizot moeten halen als vervanger. Of wel gewoon gokken op Scherpen of Kotarski ( geen Nederlander, wel uit de opleiding)

Tagliafico:
Familla-Castillo schijnt het volgens verschillende jeugdvolgers goed te doen bij Jong Ajax en zou volgens hen gewoon gekocht moeten worden. Die kan dan mooi Tagliafico opvolgen.
Daarachter heb je Salah-Eddine of Dest / Mazraoui in geval van nood.

Ziyech moet je wel vervangen, want Jensen, Lang of Kuhn lijken er nog niet klaar voor helaas. Lang had een mooie opvolger kunnen zijn, maar dan moet hij wel stappen gaan zetten het komende half jaar.
Stengs zie ik niet komen. die lijkt me ten eerste te duur en ten tweede zit hij bij Raiola. Is Oguzhan Ozyakup een optie? Weet niet hoe haalbaar hij is, zit al erg lang bij Besiktas volgens mij.

Neres moet sowieso vervangen worden. Wat mij betreft mag Labyad ook weg, maar dan moet je nog minimaal twee vleugelspelers halen want in Jong lopen nu ook geen uitblinkers rond op de vleugels. Bergwijn lijkt mij onhaalbaar geworden. Heeft nog een contract tot 2023, zal vast geen misselijke duit verdienen en als hij dadelijk redelijk op het EK speelt dan is het buitenland er ook sneller bij. Als hij geen verdienstelijk EK speelt dan duurt het ook nog weer 2 jaar voordat het WK er is en dat lijkt me dan geen reden om vaker te spelen in Nederland. Hoe goed ze het nu doen weet ik niet, maar wat namen die ik zou kunnen opnoemen zijn dan Dilrosun of Danjuma a.k.a. Groeneveld. Als tweede vleugelspeler eventueel Chong ( transfervrij in de zomer ) en van Bergen dan.

V.d. Beek kan je opvangen met een verdediger en dan Blind doorschuiven. Als je dan Nederlands wil blijven zou ik denken aan van Drongelen, Riedewald of evt Denswil of Hoedt. Maar die laatste 3 ken ik niet echt als sturende spelers die Schuurs en Castillo dan kunnen begeleiden / sturen. Van de eerste weet ik niet hoe goed hij is. Het mooiste zou zijn Vertonghen, maar die lijkt dus te duur.
Anders zou je nog Ekkelenkamp kunnen proberen, maar die vind ik hetzelfde probleem hebben als v.d. Beek dat hij te weinig betrokken is in de opbouw. En daardoor weet ik ook niet hoe goed hij daarin is.

Huntelaar kan je makkelijk intern opvangen wat mij betreft.

TL;DR: Met Nederlanders zou ik het zo opvangen:
Onana -> Bizot of Scherpen/Kotarski
Tagliafico-> Castillo
V.d. Beek -> Vertonghen of Van Drongelen en Blind doorschuiven of Ekkelenkamp.
Ziyech -> Ozyakup
Neres -> Dilrosun of Danjuma met daarachter van Bergen of Chong
Huntelaar -> Traore en Danilo doorschuiven ( of anders Brobbey of Hansen ).
Lijst getuigt van zeer weinig ambitie. Je moet altijd proberen beter te worden. Deze namen volstaan dan niet. Sterker, je zet na 2019 weer een reuzenstap terug in kwaliteit.
Overmars zei dat de zaakwaarnemers van de grootste talenten die jongens bij AJAX willen stallen.
Daar zie ik niks van terug in zijn beleid. Maar dat verbaasd mij niet. Overmars heeft in 2018 goede zaken gedaan maar voor de rest is het enkele geslaagde acties vooral prutswerk wat hij levert.
Ik hoor overigens helemaal geen geruchten meer. Vind bovendien dat, als er spelers gehaald worden in deze maand, dat nu al rond zou moeten zijn. Nieuwe speler(s) zouden mee moeten zijn naar Qatar. Linksom of rechtsom, weer slechte beurt van onze smurf.
Als je iets verder las dan weet je dat ik het hypothetisch bedoelde als je alles met Nederlandse spelers wil oplossen ( en dan was ik Ihattaren nog vergeten ).

Ik vind het aan de ene kant wel fijn dat er weinig uitlekt, maar wel erg benieuwd wat er gaat komen. Als je zo'n uitspraak doet, over die grote talenten, dan wordt er inderdaad wel wat meer verwacht dan wat hij heeft laten zien met Bande, Marin, Magallan.

PostPosted: 05 Jan 2020 12:13 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ik blijf erbij, dat je niet moet kopen om te kopen. Ergens snap ik de interesse in Vertonghen door de onzekerheid mbt Blind maar van de andere kant ook weer niet omdat je genoeg CV's hebt. Kijk dan verder want je middenveld is wat onderbezet en na dit seizoen raak je waarschijnlijk Ziyech en Vd Beek kwijt. Ook kun je nog niet volledig vertrouwen op deze Gravenberch.

In mijn optiek heb je 2 categorien vwb aankopen. Spelers die er direct staan en spelers, die Ajax een half jaar laat wennen maar in geval van nood wel kunnen spelen.

Als een speler van de eerste categorie haalt, dan had die mee gemoeten op trainingskamp. Je kunt niet een week voor je eerste wedstrijd zomaar een speler inpassen. Ja Tagliafico stond er direct maar toendertijd was het op de linksbackpositie wel heel pover.
Ik vind het jammer dat er geen buitenspeler bij is gekomen. Neres en Labyad liggen er nog even uit en Lang heeft mij niet overtuigd.

Propper had ook gepast in de eerste categorie want dat zou betekenen dat Martinez weer terug naar achteren gaat.

Ik denk verder dat het nu ook heel moeilijk is om bv echte 1 op 1 vervangers aan te trekken voor bv Ziyech of vd Beek omdat je die niet een half jaar op de bank gaat of kan zetten. Die moet je gewoon volgend jaar halen.

Het is ook hinken op de 2 gedachten ook voor eventuele nieuwe spelers. Als je Overmars zo hoort de laatste tijd zal Stengs zeker op het lijstje staan maar hoe zou Stengs erin staan? Hij weet ook wel, dat hij Ziyech of Neres niet zomaar uit de basis speelt als je in de winterstop gehaald wordt. Ook richting een EK (met verhoogde kans dat hij in de selectie komt) is het van belang dat hij blijft spelen. Natuurlijk verdient hij bij Ajax meer en zal hij slagen bij Ajax ook zien als een uitdaging maar dit kan wel meespelen.

Ik hoop, dat Ajax in Zuid Amerika wat talenten op de korrel heeft waaronder een toekomstige middenvelder en buitenspeler.

PostPosted: 05 Jan 2020 12:17 

Niet de geruchten waar je op hoopt. Arsenal heeft interesse in Ziyech ( deze winter ) en Ajax zou 50 miljoen willen. Tottenham ook geinteresseerd.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... -tottenham

PostPosted: 05 Jan 2020 12:24 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Ziyech heeft toch aangegeven absoluut niet in de winter te willen vertrekken?

PostPosted: 05 Jan 2020 12:28 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Ik blijf erbij, dat je niet moet kopen om te kopen. Ergens snap ik de interesse in Vertonghen door de onzekerheid mbt Blind maar van de andere kant ook weer niet omdat je genoeg CV's hebt. Kijk dan verder want je middenveld is wat onderbezet en na dit seizoen raak je waarschijnlijk Ziyech en Vd Beek kwijt. Ook kun je nog niet volledig vertrouwen op deze Gravenberch.

In mijn optiek heb je 2 categorien vwb aankopen. Spelers die er direct staan en spelers, die Ajax een half jaar laat wennen maar in geval van nood wel kunnen spelen.

Als een speler van de eerste categorie haalt, dan had die mee gemoeten op trainingskamp. Je kunt niet een week voor je eerste wedstrijd zomaar een speler inpassen. Ja Tagliafico stond er direct maar toendertijd was het op de linksbackpositie wel heel pover.
Ik vind het jammer dat er geen buitenspeler bij is gekomen. Neres en Labyad liggen er nog even uit en Lang heeft mij niet overtuigd.

Propper had ook gepast in de eerste categorie want dat zou betekenen dat Martinez weer terug naar achteren gaat.

Ik denk verder dat het nu ook heel moeilijk is om bv echte 1 op 1 vervangers aan te trekken voor bv Ziyech of vd Beek omdat je die niet een half jaar op de bank gaat of kan zetten. Die moet je gewoon volgend jaar halen.

Het is ook hinken op de 2 gedachten ook voor eventuele nieuwe spelers. Als je Overmars zo hoort de laatste tijd zal Stengs zeker op het lijstje staan maar hoe zou Stengs erin staan? Hij weet ook wel, dat hij Ziyech of Neres niet zomaar uit de basis speelt als je in de winterstop gehaald wordt. Ook richting een EK (met verhoogde kans dat hij in de selectie komt) is het van belang dat hij blijft spelen. Natuurlijk verdient hij bij Ajax meer en zal hij slagen bij Ajax ook zien als een uitdaging maar dit kan wel meespelen.

Ik hoop, dat Ajax in Zuid Amerika wat talenten op de korrel heeft waaronder een toekomstige middenvelder en buitenspeler.
Eens. Ga er ook maar aanstaan als Overmars: Je moet gaan inschatten wat de situaties zijn met Blind, Neres en ook over het komende half jaar heen kijken voor wat er gebeurt met Tagliafico, Ziyech, v/d Beek én hoe de talenten zich ontwikkelen. Daarbij komt dan nog eens de onzekerheid van de posities van Alvarez en Martinez.

Waar doe je dan goed aan.. En waar je zet op in qua tijd / geld / energie. Zo'n aankooptraject van bv. een Reinier, maar ook een Pröpper of Stengs. Dat is niet even een belletje en een dag later contract tekenen..

Wat ik vooral hoop is dat de ambities kracht bijgezet worden. Pröpper bv. is wel gewoon een A-international die je dan even op zou halen uit de Premier League.

Mijn wens zou dan ook zijn: Pröpper en een tóptalent voor de flanken. Kan Martinez op LCV de rest van het seizoen en schuift hij volgend jaar weer naar het middenveld als Blind terug is en Pröpper naast hem komt te staan op de plek van v/d Beek.

PostPosted: 05 Jan 2020 13:09 
Erelid

GJ1402 wrote:
En heeft Ziyech überhaupt wel trek in Arsenal als je Sevilla afwijst?
Ik vind Arsenal ook geen topclub meer. Zijn wereldkampioen in verkeerde aankopen kopen. Ik zie Ziyech daar niet heengaan.

Tsja en Spurs. Een rasvoetballer naar een club die onder leiding staat Mourinho.

PostPosted: 05 Jan 2020 15:12 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
GJ1402 wrote:
En heeft Ziyech überhaupt wel trek in Arsenal als je Sevilla afwijst?
Ik vind Arsenal ook geen topclub meer. Zijn wereldkampioen in verkeerde aankopen kopen. Ik zie Ziyech daar niet heengaan.

Tsja en Spurs. Een rasvoetballer naar een club die onder leiding staat Mourinho.
Ook dat. En AJAX laat Ziyech echt niet gaan in de winterstop.

PostPosted: 06 Jan 2020 11:17 
Erelid

https://www.ad.nl/dossier-trainingskamp ... ~ad20e9f3/

Ajax heeft lijstjes klaarliggen voor eventuele transfers.

Ajax houdt situatie Blind nauwlettend in de gaten vandaar interesse in Vertonghen maar het ligt nog ver uit elkaar.

Verder houden ze ook Neres en Promes in de gaten.

Ajax laat geen spelers vertrekken in de winterstop.

PostPosted: 06 Jan 2020 12:12 

https://www.ad.nl/dossier-trainingskamp ... ~ad20e9f3/

Ajax heeft lijstjes klaarliggen voor eventuele transfers.

Ajax houdt situatie Blind nauwlettend in de gaten vandaar interesse in Vertonghen maar het ligt nog ver uit elkaar.

Verder houden ze ook Neres en Promes in de gaten.

Ajax laat geen spelers vertrekken in de winterstop.
Is ook weer slecht beleid. Ook al zijn Neres en Promes fit hebben we nog een vleugelspeler nodig. Dat is al vanaf het begin van het seizoen. Die spelers kunnen ook op 1 februari geblesseerd raken. Gokken/hopen op Lang is ridicuul.
Zelfde geldt voor Blind. Waar leggen ze de grens? Durft Blind nog wel te spelen? Mag je risico nemen?
We hebben geluk dat Martinez het als middenvelder redelijk goed doet. Die is gehaald als LB/LCV. Maar op het middenveld hebben we problemen omdat Marin niet voldoet en Alvarez (als RCV gehaald maar daar door TH als 3e keus gezien) geen middenvelder is komt het goed uit met Martinez. Schuif je die een linie terig heb je een probleem op het middenveld.
Een club met ambitie handelt anders.

PostPosted: 06 Jan 2020 14:08 

Zou Ajax De Ligt eigenlijk als tijdelijke optie zien om Blind te vervangen wellicht? (Ook al is hij rechtsbenig natuurlijk.)
Zit vandaag wéér op de bank bij Juve.

PostPosted: 06 Jan 2020 16:02 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Snake wrote:
Zou Ajax De Ligt eigenlijk als tijdelijke optie zien om Blind te vervangen wellicht? (Ook al is hij rechtsbenig natuurlijk.)
Hoop het niet.

PostPosted: 06 Jan 2020 16:26 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Snake wrote:
Hij schijnt nog last te hebben van een schouder blessure.

PostPosted: 06 Jan 2020 16:35 

Tomza2 wrote:
Snake wrote:
Ik zou hem sowieso niet terughalen. Kreeg een flinke salarisverhoging zonder contractverlenging en ging daarna met Raiola moeilijk doen over een al dan niet afgesproken bedrag.

PostPosted: 06 Jan 2020 16:40 

Als Ajax dat mondeling heeft toegezegd snap ik best dat je daar moeilijk over doet.
Tomza2 wrote:
Snake wrote:
Ah dat heb ik dan gemist!

PostPosted: 06 Jan 2020 16:42 

Snake wrote:
Als Ajax dat mondeling heeft toegezegd snap ik best dat je daar moeilijk over doet.
Tomza2 wrote:
Snake wrote:
Als wel ja, maar dat weten we niet. Lijkt me van niet want dan had zijn zaakwaarnemer dat wel vast laten leggen toch in dat nieuwe contract? Misschien is er een keer een bedrag genoemd wat toen marktconform was en het jaar daarop niet meer?

PostPosted: 06 Jan 2020 16:54 

DeRuit wrote:
Snake wrote:
Tomza2 wrote:

Als wel ja, maar dat weten we niet.
Volgens mij begon jij erover ;) Maargoed, is geweest en ga ik niet weer over in discussie.

PostPosted: 06 Jan 2020 17:19 

Snake wrote:
DeRuit wrote:
Snake wrote:

Als wel ja, maar dat weten we niet.
Volgens mij begon jij erover ;) Maargoed, is geweest en ga ik niet weer over in discussie.

Prima, te weinig feiten voor een echte discussie. We moeten Blind wel vervangen, maar ik zou voor een middenvelder kiezen.

PostPosted: 08 Jan 2020 19:31 
Erelid

Ik ook ja want je hebt centrale verdedigers genoeg.

Alvarez, Schuurs, Martinez en Veltman. Daarnaast moet je gewoon uit de jeugd putten en Timber of Pierie kan ook best ongeacht hoe ze het bij Jong doen.

PostPosted: 08 Jan 2020 20:43 

Alvarez, Schuurs, Martinez en Veltman. Daarnaast moet je gewoon uit de jeugd putten en Timber of Pierie kan ook best ongeacht hoe ze het bij Jong doen.
Niet alleen dat, maar er is nu een goedkope optie voor de vleugels gehaald. Verdedigers hebben we inderdaad genoeg. En een creatieve middenvelder kunnen we nu an sich wel gebruiken, maar volgend jaar als v.d. Beek en Ziyech weg zouden gaan heb je daar ook de grootste problemen.

PostPosted: 09 Jan 2020 09:10 

Evt. nog Rensch of Kemper of Solomons of Dirksen of Hillen. Uit deO19 en O17.
Volgens jou is bijna iedereen die een AJAX shirt draagt goed genoeg voor het eerste.
We hebben naast Blind 1 linksbenige centrale verdediger die basiswaardig is, Martinez. Meer niet.

PostPosted: 09 Jan 2020 09:21 

Norwich City zou Botman willen overnemen. Ik zou hem niet laten gaan. Is een solide linksbenige verdediger, opbouwend redelijk en met zijn lengte, net zoals De Ligt, een wapen bij spelhervattingen.
Wat ik van hem bij Heerenveen heb gezien is in ieder geval positief.
Overigens zei onlangs iemand van Heerenveen dat AJAX hem in de winter niet terug zou kunnen halen. Begrijp niet dat Norwich hem dan wel zou kunnen kopen van AJAX.

Post new topic  Reply to topic  [ 1096 posts ]  Previous   1 39 40 41 42 43 44  Next

All times are UTC+02:00